Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Irritant zeg, ik zou er niet goed van worden. Fijn dat je dinsdag een afspraak hebt bij de HA, ben erg benieuwd wat hij/zij zegt.

Liefs

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ja is ook irri. Ik ga zowiezo vragen wat de diagnose van de gyn was 3,5 jaar geleden. Heb wel een vermoeden, maar weet niet meer wat. Hij had geloof ik wel gezegd dat als we er voor gingen en ik had veel klachten dat ik gelijk een afspraak moest maken

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hoi dames bij deze me banner:D!

Zethu wat balen zeg meid.hopelijk heb je binnen kort meer duidelijkheid!

liefs

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Lieve banner Snippie.
    Ik hoop ook op meer duidelijkheid. We zien wel wat het brengt. Interesseert me nu niet meer of het :evil: :evil: of :baby: wordt. Liefste natuurlijk het laatste

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Snippie; Wat een prachtige banner! :D

@Zethu; Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil, hier wordt je waarschijnlijk heel onzeker van, ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je gewoon zwanger bent en anders dat je het snel mag worden.
    Ik zal voor je duimen, alvast veel succes dinsdag, houd je ons op de hoogte?

Liefs

6. happymama

happymama Niet meer actief

net toch maar getest kon niet w8ten. maar helaas nog geen streepje te zien . nu maar wachten op die stomme duivel.
    heb iig vreselijke koppijn en dat heb ik meestal als ik ongi word

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He lisa wat jammer! maar het is nog niet zeker he, kan nog alle kanten bij je op!

Isabel, is het geen idee om toch een afspraak te maken bij de HA, zodat je iets kan krijgen om je menstruatie op te wekken? Ben even vergeten hoelang je al van de pil bent en of dit niet gewoon ontpillen is. Maar wel frustrerend he, wanneer je geen duidelijkheid krijgt.

8. happymama

jah dat is waar.
    we hadden gister avond een feest en al speciaal niks meer gedronken haha vandaag en vanavond en morgen ook feest . miss dus beter als ik nog even niks drink dan. vind t altijd saai nuchter tussen allemaal zatte mensen

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Snippie; Wat een prachtige banner! :D

@Zethu; Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil, hier wordt je waarschijnlijk heel onzeker van, ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je gewoon zwanger bent en anders dat je het snel mag worden.
    Ik zal voor je duimen, alvast veel succes dinsdag, houd je ons op de hoogte?

Liefs

10. happymama

net toch maar getest kon niet w8ten. maar helaas nog geen streepje te zien . nu maar wachten op die stomme duivel.
    heb iig vreselijke koppijn en dat heb ik meestal als ik ongi word

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He lisa wat jammer! maar het is nog niet zeker he, kan nog alle kanten bij je op!

Isabel, is het geen idee om toch een afspraak te maken bij de HA, zodat je iets kan krijgen om je menstruatie op te wekken? Ben even vergeten hoelang je al van de pil bent en of dit niet gewoon ontpillen is. Maar wel frustrerend he, wanneer je geen duidelijkheid krijgt.

12. happymama

jah dat is waar.
    we hadden gister avond een feest en al speciaal niks meer gedronken haha vandaag en vanavond en morgen ook feest . miss dus beter als ik nog even niks drink dan. vind t altijd saai nuchter tussen allemaal zatte mensen

13. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @lisa1983; Ik had ook het gevoel/idee dat ik ongi moest worden, was er echt van overtuigd.. had het met m'n vriend al over de volgende ronde, had zelfs al uitgerekend wanneer m'n eisprong volgende maand zou zijn.. maar ben toch echt zwanger.. dus die ongi-klachten, kunnen ook zomaar symptomen zijn dat je zwanger bent. ;)
    Ik moest trouwens op een dinsdag ongi worden en had op zondag negatief getest, dus zegt echt niks.. afwachten, spannend hoor!

14. happymama

pppfff nou zit ik nog in spanning bah bah
    hahaha ik moet maandag ongi worden als ik dat niet ben dan test ik di heb al een week ongi gevoel normaal heb ik dat maar 2 dagen van te voren

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ook ik heb al een week het gevoel alsof de duivels komen, maar steeds is het niet zo :evil: .
    aan de ene kant denk ik kom maar op dan kunnen we verder. vorige week zondag getest nega. toen donderdag nog een keer weer nega.
    zit inmiddels op dag 39. weet het ook niet. verder nergens last van.
    niet het idee dat ik zwanger ben, maar soms weer wel. het enige wat ik heb is af en toe ineens heel even misselijk en een opgezetten onderbuik. dat had ik normaal nooit als ik erover heen voel zeg maar dat heb ik een soort bult buikje. ;) .
    maar ja we wachten af.
    moet me alleen wel inhouden om niet steeds te testen. als ik volgende week nog niet ongie ben, doe ik denk ik toch nog een testje.
    succes meiden en alle meiden die wel positief testen. VAN HARTE!

16. Ik heb hetzelfde ook al een tijdje een ongi-gevoel. Dus hou er ook rekening mee, dat we naar ronde 3 gaan. Maar je weet het maar nooit.

17. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ik had de afgelopen dagen ook n heel erg ongi gevoel.. vooral gister... dacht al huh nu al?
    Maar er komt niet... stond net in de stad wel te draaien op mn benen en ben giga moe.
    Zit in gedachte al in de volgende ronde net als jullie, maar stiekem, heel stiekem is er altijd dat sprankje hoop!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb al 3 weken een ongi gevoel, begin er lekker aan te wennen. Wel minder erg als dat ik ongi zou zijn.

@ huismus: uiteraard houd ik jullie op de hoogte.

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ook ik kon niet wachten ik had al een gevoel dat het niet raak was deze maand. Heb ook echt zo'n gevoel de :evil: komen eraan, maar wilde toch even zeker weten dat ik het mis had de test was dus zoals ik al dacht negatief. Het zijn kruidvat testen waar vele al meer dagen voor nod positief hebben getest dus het is echt even wachten tot :evil: komt en dan op naar ronde 5.

20. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Zo dat is wel lang zeg heb je al een test gedaan?

Deel Deze Pagina