Ik was op zoek naar een anonieme nickname en vond Fairy Tale wel mysterieus klinken. Ik gebruik hem ook overal op internet (alhoewel ik ook een tijdje Mrs. X gebruikt heb).
van het nummer "Suzy Q" van Cleardance Clearwater Revival, een hele goeie band uit een ver, ver verleden ... bijzonder pakkende tekst ook ... Oh Suzy Q Oh Suzy Q Oh Suzy Q, baby I love you ... Suzy Q
Ik word altijd Truus genoemd door mijn vriend. op zijn werk, bij zijn collega's,door zijn collega's , thuis, in bijzijn van famillie. Daarnaast kan ik (als ik er zin in heb) de oren van je kop af tuuteren met kletsen. Dus Truus + tuuteren= TruusdeMier!
Vroeger werd ik vaak zo genoemd een afkorting van mijn volledige naam, maar aangezien die toen al bezet was heb ik mijn geboortejaar erbij gezet.
mijn echte naam is Evy mijn familie noemt me standaard Eef mijn schoonzusje noemt me Evita en dat vind ik ook wel leuk klinken... daarmee dus de nickname (oh ja 1983 is gewoon m'n geboortejaar...)
Gewoon libelle, maar dan op zn engels. Ik vind het wel leuk klinken. Ik heb verder helemaal niks met het beestje, maar moest toch een naam hebben hier op het forum.