Mijn nickname is eigenlijk een mengeling van mijn eigen katten (deze had ik al voordat ik met mijn man ging samenwonen) en mijn geluksgetal. Dus Duveltje en Draakje en 22. Liefs, Duveldraakje22 aka Janneke Mutsaars
Mijn nickname is eigenlijk een mengeling van mijn eigen katten (deze had ik al voordat ik met mijn man ging samenwonen) en mijn geluksgetal. Dus Duveltje en Draakje en 22. Liefs, Duveldraakje22 aka Janneke Mutsaars
Van oorsprong naar het verhaal van Mariken van Nieumeghen, een middeleeuws verhaal. Het gaat over Mariken (Marieke) die de duivel ontmoet en in ruil voor de kunst om de duivel te bezweren moet zij haar naam opgeven (Mariken komt af van Maria en dat vind de duivel natuurlijk vreselijk om uit te moeten spreken, vandaar) Zij doet dit en kiest voor de naam Emmiken (emmeke). De eerste letter van haar naam dus, waarmee ze een band blijft houden met Maria en God. En omdat mijn naam ook met een 'm' begint vond ik dit wel grappig.
Grappig,... dat van mij ook niet spectaculair hoor. Wist ook niks te verzinnen. Mijn oog viel plots op een stapel Libelle's die mijn schoonmoeder net had langs gebracht. 82 is mijn geboortejaar,...
mijn ex zei steeds dat ik een duivel was en draaide het nummer van elvis presley you're the devil in disguise hahaha lache toch vandaar dus SheDevil
De eerste twee letters van mijn naam en de eerste twee letters van mijn man zijn naam. En 3 keer een 3 vind ik gewoon leuk. Had ook 2 keer een twee kunnen zijn of 4 keer een 4.
Mijn nick is gewoon een beetje mijn eigen naam heet Rilana maar omdat er best wat van rondlopen heb ik er een 1 tussen gezet
mijn eigen naam komt alleen in friesland voor eigenlijk en hij was toender tijd hier nog niet aangemaakt en die andere namen die ik verzon wel, dus ja dan maar eigen naam
Ik heb een achterlijke naam, zelf ooit lang geleden verzonnen. Ik werd zo moe van als ik mij ergens in ging schrijven dat de naam al bestond. Dus vandaar een rare verzonnen en nooit geen problemen meer mee gehad. Groetjes Brez