Hallo mijn baby is 4 maanden over 2 weken begin ik weer mrt werk ik heb tot nu toe alleen bv gegeven Heb een kolf besteld medela elektrische dubbelzijdig Welke momenten kan ik het beste neginnen met kolven Hij slaapt al tijdje de nacht door is het een optie om snachts de wekker ye zetten en af te kolven Of zijn er andere trucjes want overdag drinkt hij vaak Ik heb ook nog niet geoefend met een fles welke zal het beste zijn
Ik ben begonnen met nakolven na de ochtendvoeding. Babylief drinkt hier in de ochtend 1 borst, de andere kolf ik. Ook omdat baby doorslaapt en in de ochtend mijn borsten dus supervol zitten. Wat betreft fles, hier gewoon een difrax flesje. Zijn hier wel mee begonnen toen baby 8-10 week oud was.
Of is het kolven voor als je straks gaat werken? Na de ochtendvoeding is het makkelijkste. Probeer wel snel te gaan oefenen met een flesje anders heb je toch kans dat je kleine een flesweigeraar wordt/is. Ik gebruik hier een dr brown fles maar dat is vanwege de krampjes. Blijf het nu maar gebruiken maar in principe is elke fles prima
Ik begin dus over een week en wil graag een vooraadje hebben voor de eerste dagen ik al op werk ook afkolven en meenemen Ik wil graag volledig bv blijven ge ven dus geen poedermelk