hoi Ik doe ook niet zo panisch hoor, ik drink niet, rook niet meer, eet geen rauw vlees en was mijn fruit en groenten goed, kattenbak word door mijn vriend gedaan en de hoeven van mijn paard worden uitgekrabt door mijn stal genoten. Verder eet ik alles. Kaas van rauwe melk is hier haast niet te vinden, is niet rendabel voor de supermarkten maar zelfs ook niet voor de " kaasboer" dit ivm snel bederven van het spul.
Waar ik ook gek van werd waren de goed bedoelde adviezen na m'n miskraam. Ik ben van mezelf heel makkelijk, maar ik let wel op met wat ik eet. Ben een echte theeleut, voornamelijk sterrenmunt. Soms wel 1 pakje in 2 dagen! Heerlijk. Toen ik zwanger was deed ik 1 kopje perdag. Valt mee toch? Kreeg ik na de mk een sms dat het misschien een tip voor de volgende keer zou zijn dat ik geen sterrenmunt thee meer moet drinken.... Dat zou slecht zijn. Met andere woorden, daar komt het misschien wel door dat het mis ging. Ik was des duivels! En ik kreeg meer van die adviezen en dat terwijl ik zo opgelet heb. En het ging mis. Nu weet ik nog maar een paar dagen dat ik zwanger ben, maar ik heb me voorgenomen dat ik het net zo ga doen als bij de vorige zwangerschap en doe wat ik denk dat wel en niet goed is. Moederinstinct zegt altijd genoeg. En als ik het echt niet weet vraag ik het hier of bel verlk. Als dat gezeik van al die mensen die het goed bedoelen.... Ik was het in iedergeval behoorlijk zat. Herkenbaar denk ik. Groetjes Maria