Zoals de titel al zegt, mijn vader wordt 65. Wie heeft dé kadotip? Het budget is maximaal 100 euro. Hij vraagt niets (al jaren)... en mijn moeder weet het ook niet. O ja, we hebben al een weekend weg met de hele familie gepland. Ik ben benieuwd.
Hmmm heb wel een idee maar dat is dan misschien meer om erbij te geven want is niet zo heel erg duur. Een dvd van zijn geboortejaar valt altijd goed in de smaak!
Altijd moeilijk, een man van 65 jaar, pffff Wat is zijn hobby? Houdt hij van een lekkere borrel? Vertel eens wat over hem, misschien krijg ik een idee,
Hij houdt van tuinieren, lezen en tukjes doen . Hij is ook gek op chocola, vette paling en biefstuk. Maar sinds hij een paar maanden geleden een hartoperatie heeft gehad, is hij erg voorzichtig met wat hij eet. Verder moet hij het rustig aan doen, dat maakt het allemaal zo lastig.... Tja en om hem nou een kilometer boeken kado te doen
Een cadeaubon voor een (vis)restaurant? Kan haar daar een keer gezellig met je moeder eten. Een jaarabbonement op de bieb? Een boekenbon?
Als hij graag in de tuin werkt, misschien een aantal tuinspulletjes? Heb ook voor mijn vader eens een apparaatje gehaald dat je op een steel moet zetten en dan ermee rollen en zo ben je dan aan't zaaien. Ideaal als je het rustiger aan moet doen. Wat ook heel interessant is, is een weerstation. Je kan er de weersvooruitzichten e.d. op zien. Ik ken een aantal personen die er 1 gekregen hebben en ze zijn allemaal in de wolken! Wij hebben hier ook eens bij een Belgische krant een voorpagina van de geboortedag besteld. Ook wel heel toffe reacties op gekregen.
Een taart erbij laten maken? geen slagroomtaart ofzo, maar speciaal beklede taart . ze kunnen bij het maken ook rekening houden met zijn wensen qua wat hij wel en niet eet. Voorbeeldje wat ik bedoel: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... p?id=25662 http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... p?id=36281 als je zoiets wil (ook voor andere gelegheden) kan je gewoon gegoolen op taart maken of even op die site kijken of iemend bij jou in de buurt woont. Ik vind het weerstation ook erg leuk.
Mijn moeder zorgt al voor de taart. Maar we zijn er uit. Ik heb overleg gehad met broer en zus en het wordt een weerstation. Heb em al gezien bij kijkshop.nl. Bedankt voor de tips!
Voor een weerstation kun je kijken bij: www.conrad.nl Volgens mijn vriend zeer betrouwbaar en goed spul.
Wij hebben die hier in België bij een juwelierszaak gekocht. Die verkoopt naast juwelen ook barometers e.d. Sommige optiekzaken hebben het ook. Maar waar je het in Nederland kan vinden, daar heb ik geen idee van... Zou zeker eens een kijkje nemen op de website die bosi333 aangeeft. Succes ermee!