Dag Saartje, ik zit momenteel in een soortgelijke situatie, hoewel het niet gaat om pesterijen maar conflicten met mijn werkgever (niet tijdig betaald worden, oneerlijke praktijken, momenten zonder werk, ...) De laatste maanden ga ik met absolute tegenzin naar mijn werk, dit kan echt niet gezond zijn. Enkel omdat deze positie me zekerheid brengt en een maandloon, wil ik er blijven. Maar enkel dit mag niet de reden zijn om te blijven... Ik moet me letterlijk naar mijn werk 'trekken'. Ik ga me ook bij een uitzendkantoor informeren, er zal wel tijdelijk werk beschikbaar zijn, soms plaatsen bedrijven periodieke vacatures, dus voor enkele maanden. Ik zou denk ik nog liever ergens aan de band werken voor het geld dan op mijn huidig werk te blijven en me aan alles te ergeren... Ik raad je dus aan op te stappen bij je huidige werkgever. Succes!
Hallo Saartje, Wat een vervelende situatie voor jou. Ik snap niet dat je baas dat gesprek niet wil. Baat het niet, dan schaadt het toch ook niet? De situatie ligt er nog steeds, al denkt hij/zij er wat aan gedaan te hebben... Heeft hij/zij zelf een beter idee dan? Ik wens je veel sterkte en denk aan je gezondheid! Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt.
Nu ging het uiteindelijk weer wat beter op mijn werk, is er vandaag weer iets gebeurd. Ik heb een camera die ik gebruik voor het maken van foto's van omdozen en producten. Normaal neem ik deze camera weer terug mee naar kantoor, maar helaas vergeten en lag hij nog in het magazijn. Vanmorgen pakte ik de camera omdat ik een foto moest maken, zag dat iemand met watervaste stift een hakenkruis op de lens van de camara heeft getekend. Heb geprobeerd of het er af ging, maar helaas. Ben ermee naar mijn baas gegaan. Die was niet erg blij, maar sprong ook niet meteen van zijn stoel af om na te gaan wie dit heeft gedaan. Als het nou een camara was van 50,00 euro zou ik zeggen oke, maar deze was wel 700,00 euro, en aangezien ik hem dagelijks gebruik....
Hoi, Ben er helaas niet uitgekomen, situatie is alleen maar erger geworden helaas. Maar goed weet wat me te doen staat, en dat is zoeken naar een andere baan. Groetjes Vanessa