Hoe komt dit?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Simmy, Nov 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Hallo allemaal
    Al sinds het begin van deze cyclus doe ik ovulatietesten. Ik heb al meer dan een week vruchtbaar slijm en sinds ongeveer een week ook pijn op mn rug, wat ik altijd heb voor de eisprong. Maar nu ziet de ovulatietest er al sinds maandag bijna positief uit. Hij wordt alleen niet donkerder (maar ook niet lichter)
    Nu vraag ik me af hoe dat kan...Blijkbaar nog geen eisprong....
    Wat moet ik nu doen/ denken?
    En doortesten of stoppen?
    Dankjulliewel alvast!

Attached Files:

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ik zou als ik jou was doortesten, welke cyclusdag zit je nu? Het kan ook zo zijn dat je je piek hebt gemist, soms is die heel kort, maar als je gewoon om de dag klust dan moet het in principe goedkomen dan kun je hem niet missen als je maar niet te vroeg stopt met klussen.

3. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Ik zit al op dag 28...Het schiet niet op. Ik temperatuur ook maar die is nog niet omhoog gegaan...

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Heb je normaal ook van zo'n lange cyclussen dan?
    Iedereen heeft LH standaard in het bloed zitten dus dat kan deze streepjes veroorzaken.
    Ik zeg niet dat dit zo is, maar het zou kunnen.
    Maar gezien je temp ook nog laag is zou ik zeker blijven door testen.

5. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Ik was zwanger maar in augustus is m'n zoontje geboren en overleden na 24 weken zwangerschap. Vorige maand was 40 dagen maar het wordt alleen maar langer. Begin van de cyclus tot begin deze week had ik onzichtbare streepjes. Normaal wordt ie eerst zo en een dag later echt knalpositief en daarna weer onzichtbaar.
    ik snap t niet :(

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Oh meid wat ongelooflijk oneerlijk en kl*te dat je dit hebt moeten meemaken.
    Ik hoor wel vaker dat een cyclus na een zwangerschap / miskraam flink van slag kan zijn. Maar ik weet echt niet hoe lang dit zicht door trekt. Ik had zowel na mijn bevalling als na mijn bbz operatie gelijk een goede cyclus weer.
    Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid krijgt

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Jeetje simmy wat erg!!!! Pffff lijkt me vreselijk om mee te maken! Heel veel sterkte! Het is inderdaad wat lang voor 28 dagen maar het kan wel dat je lichaam wat van slag Is van wat je hebt meegemaakt, zou nog even doortesten en anders gewoon om de dag vrijen tot de menstruatie komt, je zou je huisarts kunnen vragen hoe of wat want dit is niet een dagelijks voorkomend iets natuurlijk. Heel veel sterkte en hoop snel dat je mag worden gezegd met een wondertje. Liefs

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Ik heb hetzelfde als jouw, mn testjes zijn al zo'n 10 dagen 'bijna positief' en ook zolang al vruchtbaar slijm maar een knaller niet gehad en volgens mij is mn ei ook echt nog niet gesprongen. Laatste 2 rondes wel gewoon een eisprong gehad. Daarvoor was alles ook van slag na curretage.
    Zou ook echt niet weten waardoor hij niet springt..:(
    Hopelijk heb je snel je eisprong, en wie weet weer zwanger!

9. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    @mamsie86Ja gek he...Ik had t al bijna opgegeven maar vandaag dan eindelijk een positieve ovulatietest!
    Maar jij zal m dus ook wel een dezer dagen krijgen. Volgende week ga ik bij de gynaecoloog vragen waarom het zo lang duurt...

Share This Page