hoe komt het dat je bij de ene zwangerschap...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iniminie, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    laat pas een buik krijgt,en bij de andere zwangerschap heel vroeg al?
    waar ligt dat aan?
    als ik naar me eerste zwangerschap kijk,was ik redelijk snel al dik,me 2de minder snel,die droeg ik echt naar binnen toe,en nu me 3de (goede)zwangerschap heb ik ook al ene beginned buikje,al met 10weken,en dan niet van me darmen,ook wel een beetje,maar toch ook echt al van de zwangerschap,heb echt al een klein ei vormig buikje :D

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
  3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, hoe het komt weet ik niet, het is gewoon zo dat elke zwangerschap verschilt... zegt dus ook niets over hoe goed of niet goed het gaat...
    Zal vast te maken hebben met hoeveelheid hormonen die per zwangerschap kan verschillen, met hoe je zelf fysiek erbij loopt op dat moment, enz. Allerlei factoren die sowieso bij elke zwangerschap anders zijn, omdat jij de jaren door ook niet precies hetzelfde blijft...

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja het kan zeker enorm verschillen,als ik naar alle 3 de zwangerschappen kijk
    ben wel is benieuwd of meerdere dat opmerken

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nog geen ervaring mee, :) Ik HOOP alleen wel dat m'n volgende zwangerschap TOTAAL anders zal verlopen, :) Een drama-zwangerschap als deze hoef ik niet weer... (en de volgende keer op of vlak voor de uitgerekende datum bevallen lijkt me ook wel fijn).

Deel Deze Pagina