Hoe komt het dat....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunshine1976, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komen wij net terug van het wandelen komen we de buurvrouw tegen met 2 andere mensen. Bij de een kijkt ons moppie gewoon vrolijk terug en bij de ander zie ik opeens een pruilipje:(, en een beginnend huiltje opkomen. En dat herhaalt zich zo 2 x.
    Die vrouw zei ook dat kleine baby's altijd huilen als zij haar zien:$
    Dat vind ik toch zo bizar. Hoe komt het dat baby's dat doen?

Zien/voelen zij iets wat wij kwijt zijn geraakt??

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn dochter moet vaak even huilen als ze haar opa (mijn vader) ziet. Mijn vader heeft donker, lang haar en donkere wenkbrauwen enzo, maw best een donkere uitstraling om het zo maar te zeggen. Daar moet ze altijd even een soort aan wennen. Ik vind het wel zielig (voor Ayla én voor mijn vader), want mijn vader is zo ontzettend gek op haar en juist bij hem gaat ze huilen, verder doet ze dat echt bij niemand...

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Vroeger had ik dat ook altijd met kinderen. Ik keek alleen maar en dan begonnen ze al te huilen en wat het was?:( echt geen idee. Nu ik zelf mama ben gebeurd het gelukkig niet meer.

Ik heb zelf een keer voor zwarte piet gespeeld. En heb me na een klein uurtje mogen afsminken omdat elk kindje bij mij ging huilen en geen pepernoten wilde. :(

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh sorry hoor maar hier moet ik toch ook wel een beetje om lachen:D. Ik moet zeggen dat ik zwarte pieten ook maar niets vind. Ik heb trouwens helemaal weinig met volwassenen die zich verkleden, clowns.... trauma! Bij Sinterklaas op schoot voor een zaal met 300 man... trauma;) Ik scheen van jongs af aan al te weten dat het niet klopte....

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hier was het in het begin altijd huilen bij snorren, brillen en vrouwen met veel make-up.

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mijn zoontje heeft het nu ook heel erg, bij heeeel veel mensen helaas. Alleen bij opa's oma's en de meiden op mijn werk niet, voor de rest echt iedereen. Soms moet hij even wennnen maar bij mijn zwager wil hij echt niet in de buurt komen. Tja waar het aan ligt?? Volgens mij heb ik gewoon een bangepoepert.

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Mijn zoontje is al vanaf de tijd dat ie zich echt bewust werd van andere mensen, bang voor mijn schoonmoeder. Het wordt nu langzamerhand iets beter, maar het eerste jaar moest ie niks van haar hebben! Ze hoefde de kamer nog maar in te komen en het was brullen...

Heb me ook heel vaak afgevraagd waar het nou aan ligt, maar ik kan de vinger er niet op leggen. Misschien zien/voelen ze idd wel iets anders dan wij bij bepaalde mensen? Je hoort wel eens dat kindjes heel sensitief kunnen zijn!

8. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Mijn zoontje vindt alle vrouwen interessant en gaat dan ook meteen lachen en vergeet zijn eigen mama met mannen dan zie je hem naar de man kijken en dan naar zijn mama en als mama praat met de man of lacht dan gaat hij ook lachen. Ik merk het wel dat hij met sommige mensen wel meteen huilt. De twee waarvoor hij het bangst is 1 bepaalde buschauffeur en een kennis van mij.

Deel Deze Pagina