Hoihoi, Ik weet gewoon even niet wat ik met mijn dochtertje aan moet... En moet het even kwijt. Ze had altijd een redelijke dagstructuur. Voeding om de 2,5 a 3 uur, slaapjes van een uurtje en 's middags een langer slaapje van ongeveer 2,5 uur. Ze was altijd wel wat onrustig, ze slaapt pas als ik met haar in een donkere kamer ga zitten en alle prikkels weghaal, maar het liep allemaal wel oké. Maar de laatste week, ik weet niet wat ze heeft. Ze slaapt amper nog overdag. Met geluk een hazeslaapje van drie kwartier, maar meestal wordt ze na tien minuten weer wakker. Wat in ook probeer, ze slaapt niet meer. Draagdoek, wandelen met kinderwagen, rijden in auto, donkere kamer, in slaap wiegen/sussen, speentje, niks helpt. Maar ze wordt steeds vermoeider, gaat steeds harder huilen en troosten of slapen lukt dan niet meer. Door het niet slapen, weet ik ook niet wanneer ze honger heeft. Haar signalen zijn niet meer te herkennen (ik geef bv), omdat ze zo moe is en alleen nog maar huilt. Als ik haar aanleg, drinkt ze vijf minuten en gaat dan driftig op mijn arm sabbelen. Mijn borst wil ze dan niet meer, ook niet na een boertje of even pauze. Ze sabbelt ineens overal heel erg op, arm, hand, vinger. Ze maakt dan echt van die zuigzoenafdrukken. Speentje spuugt ze uit. Ze is ineens ook heel eenkennig. Als iemand anders haar vasthoudt, krijgt ze een enorme huilbui. Inclusief bij mijn man... Ze weigert ook het flesje ineens. Ik zit er een beetje doorheen, ik kan niet douchen, koken of wat dan ook. Want dan gaat ze helemaal overstuur huilen. En ik vind dat zo moeilijk, ben bang dat ze wat heeft. Is dit een fase? Ik hoop het zo! Ze is overigens drie maanden.
Het zou een sprongetje kunnen zijn/regeldagen. Dan kunnen ze erg humeurig zijn... haha... maar als je het niet vertrouwd kan je ook naar de HA gaan!