hoe kook jij??

Discussie in 'De lounge' gestart door Lyso, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij koken electrisch maar ga overstappen op gas wanneer we de keuken gaan verbouwen (eerst weer aan het werk). Ik vind gas veel fijner koken. Op dit moment heb ik een combimagnetron maar dat wil ik dan ook vervangen door twee ovens (1 combimagnetron en 1 reguliere, grote oven).

Magnetron is hier om dingen op te warmen.

2. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik kook op een kermischekookplaat.
    Af en toe nog wat opwarmen in de magnetron als er nog iets van de dag ervoor over is, en sommige gerechten worden in de oven gemaakt!

3. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    het schijnen huurwoningen te zijn (je zult maar urgentie hebben en geen keuze daardoor, ben je mooi klaar mee) Ik zei ook al, dat in mijn vorige huis, geen fornuis zat, maar dat je gewoon een kookplaat neer kon zetten, al dan niet electrisch, maar nee volgens mijn zwager kon het net dat niet aan?? Ik zal eens vragen of het om speciale woningen gaat, maar dan, 500 stuks??? LIjkt mij wat veel
    In grote steden als newyork schijnen hele apartementen te worden opgeleverd zonder keuken!! Kan ik me helemaal niets bij voorstellen...

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Op electra, niet mijn keuze maar er is hier geen gasaansluiting dus t moet maar.
    Overigens gaat het grootste gedeelte hier wel in de oven, aardappels kook ik in de magnetron en onze crockpot staat ook regelmatig aan. Toch zou ik niet zonder fornuis kunnen, vlees en eieren bak ik toch graag in een pan

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij koken het merendeel op gas en in de oven.
    Heb ook een diepvries met zelfgekookte maaltijden en die worden dus opgewarmd in de combimagnetron. Koken in de magnetron doen wij nooit.

6. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    ehm... wel eens gedacht aan dat mensen dat zelf nog moeten regelen in een nieuwbouwhuis??
    Soms moet je extra betalen voor extra luxe. Wij hadden ook maar 4 groepen en hebben er 8 bijgekocht. (of we hadden die zelf later moeten aanleggen).

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar het lijkt me toch niet slim om gewoon 500 woningen zo weinig cappaciteit te hebben en geen gasaansluiting. Overigens heb ik hier 5 jaar gewoond met 2 groepen haha, ben blij dat ik nu wat meer heb. Ik kon bijv niet eens de wasmachine aan hebben staan en de waterkoker aanzetten want dan klapte alles eruit.;)

8. senta

senta Niet meer actief

Ik bedenk mij ineens dat mijn oma op vlees na alles in de magnetron doet bereiden, ook aardappels koken groente koken en rijst en dat soort dingen allemaal. Volgens haar is het geweldig.

Als wij er eten zeggen we na afloop altijd die aardappels hadden wel een minuut if 10 langer gemogen (ssst)

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gas of elektrische oven. We hebben geen magnetron.

10. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    het zouden huur woningen zijn...

11. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Gas en oven.
    Opwarmen vaak in de magnetron.

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Op gas en elektrische oven vind ik zelf het fijnst.

Magnetron wordt alleen gebruikt voor het opwarmen en/of ontdooien.

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik kook elektrisch en met de oven.

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gas en een elektrische oven

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    gas/oven
    magnetron alleen voor ontdooien

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Gas, toch het fijnst. Hier een groep speciaal voor mijn elektrische oven met snelwarmfunctie :) de magnetron is ook regelmatig aan voor ontdooien en voor opwarmen van restjes of bewust groot gekookt voedsel, het warm maken vam melk voor de Brinta of voor dochterlief...

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Voornamelijk op mijn gasfornuis en de oven. Magnetron alleen om melk ofzo even op te warmen of om restjes op te warmen.

18. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    electrische kookplaat en wij hebben een combi magnetron/oven
    de magnetron gebruikt mijn man het vaakst om eten op te warmen als ik 's avonds werken ben
    ik gebruik de magnetron meestal alleen om wat te ontdooien. gepofte aardappels vind ik wel erg lekker uit de magnetron (verse aardappels)
    de oven gebruiken wij ook regelmatig, het meest nog voor taarten bakken :-D

19. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    een frituurpan hebbe wij trouwens niet, friet doe ik ook in de oven of halen wij hier om de hoek :-D

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Inductie, combi magnetron/oven en combi stoomoven/oven.

Deel Deze Pagina