Wij koken electrisch maar ga overstappen op gas wanneer we de keuken gaan verbouwen (eerst weer aan het werk). Ik vind gas veel fijner koken. Op dit moment heb ik een combimagnetron maar dat wil ik dan ook vervangen door twee ovens (1 combimagnetron en 1 reguliere, grote oven). Magnetron is hier om dingen op te warmen.
Ik kook op een kermischekookplaat. Af en toe nog wat opwarmen in de magnetron als er nog iets van de dag ervoor over is, en sommige gerechten worden in de oven gemaakt!
het schijnen huurwoningen te zijn (je zult maar urgentie hebben en geen keuze daardoor, ben je mooi klaar mee) Ik zei ook al, dat in mijn vorige huis, geen fornuis zat, maar dat je gewoon een kookplaat neer kon zetten, al dan niet electrisch, maar nee volgens mijn zwager kon het net dat niet aan?? Ik zal eens vragen of het om speciale woningen gaat, maar dan, 500 stuks??? LIjkt mij wat veel In grote steden als newyork schijnen hele apartementen te worden opgeleverd zonder keuken!! Kan ik me helemaal niets bij voorstellen...
Op electra, niet mijn keuze maar er is hier geen gasaansluiting dus t moet maar. Overigens gaat het grootste gedeelte hier wel in de oven, aardappels kook ik in de magnetron en onze crockpot staat ook regelmatig aan. Toch zou ik niet zonder fornuis kunnen, vlees en eieren bak ik toch graag in een pan
Wij koken het merendeel op gas en in de oven. Heb ook een diepvries met zelfgekookte maaltijden en die worden dus opgewarmd in de combimagnetron. Koken in de magnetron doen wij nooit.
ehm... wel eens gedacht aan dat mensen dat zelf nog moeten regelen in een nieuwbouwhuis?? Soms moet je extra betalen voor extra luxe. Wij hadden ook maar 4 groepen en hebben er 8 bijgekocht. (of we hadden die zelf later moeten aanleggen).
Maar het lijkt me toch niet slim om gewoon 500 woningen zo weinig cappaciteit te hebben en geen gasaansluiting. Overigens heb ik hier 5 jaar gewoond met 2 groepen haha, ben blij dat ik nu wat meer heb. Ik kon bijv niet eens de wasmachine aan hebben staan en de waterkoker aanzetten want dan klapte alles eruit.
Ik bedenk mij ineens dat mijn oma op vlees na alles in de magnetron doet bereiden, ook aardappels koken groente koken en rijst en dat soort dingen allemaal. Volgens haar is het geweldig. Als wij er eten zeggen we na afloop altijd die aardappels hadden wel een minuut if 10 langer gemogen (ssst)
Op gas en elektrische oven vind ik zelf het fijnst. Magnetron wordt alleen gebruikt voor het opwarmen en/of ontdooien.
Gas, toch het fijnst. Hier een groep speciaal voor mijn elektrische oven met snelwarmfunctie de magnetron is ook regelmatig aan voor ontdooien en voor opwarmen van restjes of bewust groot gekookt voedsel, het warm maken vam melk voor de Brinta of voor dochterlief...
Voornamelijk op mijn gasfornuis en de oven. Magnetron alleen om melk ofzo even op te warmen of om restjes op te warmen.
electrische kookplaat en wij hebben een combi magnetron/oven de magnetron gebruikt mijn man het vaakst om eten op te warmen als ik 's avonds werken ben ik gebruik de magnetron meestal alleen om wat te ontdooien. gepofte aardappels vind ik wel erg lekker uit de magnetron (verse aardappels) de oven gebruiken wij ook regelmatig, het meest nog voor taarten bakken :-D