Ik heb trouwens sindskort een elektrische oven (vroeger altijd hetelucht) en ook al hoor je over hetelucht meer goede dingen, ik vind de elektrische oven echt 10000 keer fijner! Frituurpan hebben we wel ergens maar gebruik ik nooit. Frituren doe ik gewoon in een koekenpan ofzo met een laagje olie. Werkt perfect en die kan gewoon in de afwasmachine daarna.
Ik kook op gas en gebruik af en toe de oven magnetron alleen om dingen op te warmen voor dochter, toen ze klein was de flesvoeding en nu haar bekertje melk savonds en af en toe een worstenbroodje. frituurpan hebben we niet en komt er hier ook niet in
Kook met Gas & Oven. Als tiener geleerd te koken met de magnetron, makkelijk rijstgerechten met vlees en roerei etc..
wij koken op gas of we gebruiken de elektrische oven. we hebben wel een magnetron maar deze word alleen door mijn man gebruikt om savonds een kopje warme melk te maken.
dus het kán wel.... maar ik zit ook te denken, mag toch aannemen dat zo'n keuken wel geschikt is voor een paar apparaten, (magnatron moet ook aangesloten worden niet waar) maar een electrische kookplaat zal toch niet heel veel meer vragen?? MIjn zwager moet soms met een korreltje zout genomen worden, dus blijf me toch afvragen of er niet wat info mist.... Zelfs mensen die niet hóeven te koken koken wel eens een ei ofzo... Maar ik dacht ook, dit is een redelijke doorsnede van de (vrouwelijke) bevolking van nederland, misschien heb ik iets gemistm, en kookt half nederland met de magnatron, maar valt dus mee...
Gas, heteluchtoven, frituurpan. We hebben wel een magnetron maar die wordt alleen gebruikt om brood te ontdooien, pindasaus warm te maken en boter te smelten (voor als ik iets ga bakken) Een huis zonder deze aansluitingen zou voor ons een reden zijn om het af te wijzen (huur) of niet te kopen.
Gas, oven en frituurpan zonder vet. Magnetron alleen om brood te ontdooien en kopje soep op te warmen.
Bestaat dat echt? Geloof er eigenlijk niet zo veel van. Er moet toch een aparte groep zijn voor de wasmachine of droger? Dus voldoende stroom lijkt mij wel normaler. Mijn eerste huisje had alleen maar elektra om te kiezen met koken en zat er een speciale aansluiting voor een kookplaat. O ja en ik heb op het moment ook even geen magnetron deze is vorige week kapot gegaan en zie topic post.nl haha.
Wij koken op gas en gebruiken de oven. Ook maak ik regelmatig gebruik van de stoomkoker. Magnetron wordt eigenlijk alleen gebruikt voor het opwarmen van de voeding + eten van mijn zoon. Soms om eens een restje te warmen.
Gas en elektrische oven. Als er hier over een aantal jaren een nieuwe keuken in komt wil ik graag inductie en een oven van 90cm
Electrisch en uit de oven. Ik kook nooit uit de magentron, dat is voor luie mensen vind het ook niet te eten. Warm alleen flesjes op of ontdooien van iets