Gas en hete lucht oven magnetronmaaltijden komen er bij mn zoontje en ik niet in! Mijn vriend kan wel echt genieten van die smerige worstenbroodjes enz. Haha Raar idee dat er helemaal geen aansluitingen in die keukens zitten!
Ik kook... lekker en op gas trouwens. Zeker niet in de mangetron. Zelfs opwarmen doe ik liever gewoon in een pan.
Dat er geen gasaansluiting is, dat vind ik niet zo gek voor nieuwbouw. Hebben wij ook niet. Maar dat je helemaal niet zou mogen koken lijkt meer wel erg raar. Er moet toch volgens huidige maatstaven electriciteit aangelegd worden. En ja het kan best zijn dat de nieuwe bewoners een extra groep aan kunnen laten leggen om te koken. Hier dus inductie en oven. Magnetron is er wel, maar word niet gebruikt om mee te koken. Hooguit een keertje iets even snel warm maken maar dan melk ofzo en popcorn af en toe. Zat er pas zelfs aan te denken om hem maar in de schuur te zetten ofzo
Kan me niet voorstellen dat je zo soort huis wilt kopen. Tijden kunnen toch veranderen en dat je dan juist wel zelf wilt koken. Lijkt mij ?! Hier komt echt geen kant en klaar maaltijd in de magnetron en/of oven. Naja af en toe een pizza. Wij koken keramisch.
Hier ook geen gas, maar een inductievuur. En daarnaast een grote oven en een microgolfoven. Maar 't meeste maak ik toch echt wel klaar op 't vuur. De microgolf wordt overigens vooral gebruikt om snel iets op te warmen, niet om echt te koken.