Wat doen jullie met lege flesvoeding dozen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shendari, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hoi hoi,

Ik heb hier nu al een flink aantal lege Nutrilon dozen staan en ik wilde ze weg gaan gooien totdat ik me bedacht of ik er misschien een andere bestemming voor kon hebben. Ik kan alleen niet echt iets bedenken dan b.v voor afval tijdens het eten koken. Bespaart meteen weer ruimte in de vuilnisemmer.

Wat doen jullie er mee? Gelijk weg? Knutselen jullie er mee? Zo ja, wat dan? Of hebben jullie andere leuke ideeën?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    In de papierbak :)

3. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heb geen afvalbakken :p

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

gooi t weg

5. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef nestle groeie start dat zijn mooie ronde ijzere bussen en moet ze voor iedereen bewaren om bijvoorbeeld spijkers schroeven en andere rotzooi in te bewaren.

Mijn moeder knutselt er mee

6. Islah

Islah Niet meer actief

Gewoon bij het oud papier (geef kruidvat kunstvoeding). Andere blikken, pakken, zakjes e.d. vul ik eerst met afval voordat ik het in de vuilnisbak gooi.

7. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik gebruik ze voor klein afval, op het aanrecht, zoals fruitafval, theezakjes e.d., als ie vol is gaat ie de container in. Vind het wel handig zo.

8. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Wat maakt je moeder er mee als ik vragen mag?

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij gebruiken ze voor klein afval en voor de lege koffie cups

10. Lady7

Lady7 Niet meer actief

heir t zelfde.. vaak gaan er ook luiers in, dan istie sneller vol. Ze gaan nooit leeg de container in!

11. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik gooi ze weg.

12. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als sla je me dood...

Mijn moeder heeft een Crea-bea winkel en dan heeft ze ook bijvoorbeeld de kinderknutselclub en komen er kinderen knutselen zal ze daar wel voor gebruiken denk ik.

13. minon

minon Niet meer actief

Ik heb eerst nutrilon gegeven en daarna overgestapt op etos. Zit in een zilverfolie zakje dus mn laatste nutrilon bussen bewaard en daar iedere keer de etos melk in gedaan. Had er drie in de kast. Een met melk, een met johannesbroodpitmeel en een met rijstebloem.
    Die van nestle zijn goed te gebruiken voor losse troep in je kast. Schroeven, pennen, lampebolletjes, cadeaulintjes, knipjes, stiekjes, scheermesje, kleurpotloden, stiften, andere knutseldingetjes. je kan zo gek niet bedenken of het is ideaal.

14. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Wij scheiden alles,zie dat heel veel mensen dat niet doen vind ik vreemd haha zit er helemaal in bij ons.

15. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Terug in m'n bh stoppen...oh wacht, dat zijn natuurlijk geen dozen :D

16. Alf

Alf Niet meer actief

Haha.. lekker dom, maar ik heb hier nooit een seconde aan gedacht! Goede tip! :)

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Wij gebruikte ze ook voor koffiepads e.d. of theezakjes idd afval waar fruitvliegjes op afkwam zo is het afgesloten ideaal!

Van die blikken maakten we vroeger klossen 2 gaatjes boren en dan touw erdoor erg veel plezier van gehad.

Je kunt ze leuk op schilderen en dingen in bewaren, maar er een pennenbak van, een leuke pot voor je keuken gerei noem maar op!

misschien handig om te bewaren om een suprise mee te maken straks voor 5 dec..

18. beccie

beccie Niet meer actief

Ik gooi ze meestal weg.
    mijn zoontje wil ook wel eens een paar voor wat speelgoedjes,
    stiften, kleine poppetjes, schelpen ofzo

19. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hier ook altijd gebruikt als afvalemmertjes voor het aanrecht. Ideaal daarvoor.

20. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst ergens gezien dat iemand alle dozen van het eerste levensjaar bewaard had en daar een foto van had gemaakt op de eerste verjaardag. Vond ik er ook wel grappig uitzien. Kost je natuurlijk wel wat opslag.

Deel Deze Pagina