Iemand een tip waar ik een stoer overhemd kan vinden die in zowel maat 68 als 104 te krijgen is? Ik zoek me suf... Misschien heeft iemand hier een idee?
volgens mij heb ik een paar jaar geleden voor mijn neefjes bij de H&M dezelfde kleding gevonden terwijl de één nog in de babymaten en de ander in de kindermaten viel, maar weet niet of ze dat nog doen.
zie nu dat ze alleen een polo {en shirts} hebben; Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Boys :: raf green
Effen witte overhemden lukt ook nog wel maar dat is ook zo saai. Ik heb voor beide jongens hoge witte all stars, en een vingino spijkerbroek gaat ook wel lukken of iets in die trant. Maar dan... Het is voor een heel speciale gelegenheid en lijkt me zo leuk voor 1 keertje!
Die van lief had ik gevonden, erg leuk maar dan moet er weer witte broek bij en ik wil erg graag spijkerbroek. Die geruite is wel leuk alleen vind ik hem niet zo netjes. Maar wel super al die reacties! Ik ga de c&a site ff bekijken, was ik nog niet geweest.
Heeft Vingino dan geen bloesjes? Als ze dezelfde spijkerbroeken hebben in die maten dan lijkt me dat ze dat ook in de bloesjes hebben?
ik heb voor onze jongens bij Welkom! | Jongensmerkkleding.nl leuke setjes besteld hier hebben ze ook een aantal van dezelfde dingen in verschillende maten. succes!
Marktplaats.nl > Ralph LAUREN maat 104: blauw/wit gestreept overhemd *NIEUW* - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 104 Deze misschien? Heb deze ook in maat 80 voor de jongste en denk dat i het ook voor de oudste ga bestellen. Zij heeft ze in heel veel maten
Had ook een topic geopend over kleren in verschillende maten Ik zeg hema! Daar heb je de baby kleren ook in peuter en kleuter variant