Ohnee het is zo echt nu... We hebben 2 namen die e leuk vinden en vandaag zei ik tegen mn vriend...zullen we anders de ene week die naam gebruiken als we het over hem hebben en de andere week de andere naam? Hij vond t een leuk idee. Maar ooohhhhhh nu word t zo echt en ik schijt zeven kleuren regenboog Wat als ik de naam niet meer leuk vind als hij er is of over een paar jaar :& Wat als beide namen het toch niet zijn en we geen andere namen leuk vinden Wat als we wel een naam leuk vinden en ik ga me 10x bedenken... Vind dit zon belangrijke keuze in mijn leven, kleintje moet er toch mee leven he
Ja het is heel wat zo'n naam verzinnen voor de rest van iemands leven. Ik heb alleen nog nooit iemand gehoord die echt spijt had van de naam. Dus het komt vast goed!
Ik snap je twijfel. Bij onze eerste ook gehad. Tig keer over die naam getwijfeld, maar nu zou ik niet anders willen. Hebben het nu ook bij de tweede.. drama om wat moois te vinden. Maar ik denk dat je er uiteindelijk altijd wel uitkomt. Succes!
Ja ik snap je schrik haha, het wordt dan inderdaad ineens heel echt! Hoe wij het hier ervaren hebben is dat er op een gegeven moment een naam blijft 'hangen'. We keken nog verder, praatte erover, maar kwamen steeds weer terug bij die ene naam, en ik ging anderen er mee vergelijken. We hadden dus niet gelijk zoiets van JA DAT IS HEM, maar het is hem wel geworden haha!
Het schijnt dat ouders vooral spijt hebben van typische modenamen, dus doe je voordeel met die kennis! Verder wen je ook heel erg aan een naam en kan je je niet meer voorstellen dat je kind anders zou heten. Dus valt het allemaal wel mee. Ik moet zeggen dat ik graag op tijd begin met namen verzinnen (lees: al voordat ik zwanger ben), zodat ik echt zeker ben van de keuze.
Quote de rest Iknheb al vanaf mijn 18e een lijstje maar de twee namen die we nu hebben, hebben er nooit opgestaan haha. Maar ik denk ook wel dat wanneer je later in de zwangerschap zit je ook gewoo "moet" en tegen jezelf zegt...en nu is t genoeg met twijfelen en deze word het. Of je hebt inderdaad een naam en daar blijf je op terug komen... Ik hoop iig dat het bij ons ook zo zal zijn haha
Ik heb ook zolang getwijfeld. Uiteindelijk gewoon de raamsticker besteld zodat ik niet meer kon twijfelen.