Nee vunzen =; ....ik heb het over slagroom! Gewoon verse slagroom, vroeger toen mijn moeder slagroom klopte kon je de bak ondersteboven houden zonder dat de slagroom eruit viel.Als ik dat doe dan loopt het zo de bak uit Bovendien ligt er de volgende dag altijd een beetje water op... Iemand tips hoe ik de slagroom goed stijf kan krijgen en houden zonder dat ik boter krijg?
Hahaha, ja klopt Noura .... ik doe ook mn best maar het lijkt wel aan de slagroom van tegenwoordig te liggen. Ik sta al zo'n 20 minuten te kloppen voor het uberhaubt wat dikker word. Ik heb nu de slagroom van de aldi.
Whahahahaha...ja dat kan ook natuurlijk ... Is misschien ook direct DE oplossing! Gewoon slagroom met een beetje appeltaart! Thanx meis!
Hmm Nies je krijgt het dus niet stijf! Alleen nu niet of altijd niet? Ik weet als je ongi moet worden of bent dat het onmogelijk is om slagroom stijf te krijgen! liefs Pearly
Dat heb ik ook wel es gehoord Pearly...vreemd is dat he?...Waar ligt dat nou aan?Weet wel dat als er onweer komt je soep kan bederven enz...zeker chemische reactie ofzo?
Hm, oke... zal dan ook eens een ander merk proberen....en dan klop klop erin, dan kan het bijna niet meer fout gaan!
Ik denk... lekker topic.. eh.. is t ook wel maar anders dan ik dacht hahaha. TIP : gewoon alles dezelfde dag opeten, jah ik weet t, t is vervelend .
leuke omschrijving van topic Is Klop-Klop niet een alternatief voor slagroom? Tenminste dat kan ik me nog van vroeger herinneren, dat gebruikte je zo. Niet door de slagroom. Maar zou natuurlijk wel goed kunnen eigenlijk... Je hebt ook bij de bakproducten van die zakjes met slagroom versteviger. Zelfde kleine zakjes als vanille suiker etc. En idd goed koel. Succes... mmmm krijg er zin in lekker beetje slagroom