Je moet er op een bekertje van 250 ml. 10 theelepels suiker in doen. Wordt gegarandeerd stijf (en zoet, maar da's wel lekker).
Ninet.... dit is een heel serieus onderwerp en jij steekt de draad ermee, dat vind ik echt heel erg kinderachtig Maar ehm...om even terug te komen op het onderwerp: Ja ik gebruik genoeg suiker en de slagroom is koel. Maarre ik denk dat ik wel weet waarom hij ineens slap word, op het moment dat wij de slagroom gebruiken kelderd de slagroom naar lichaamstemperatuur en dan zakt ie in 8-[ Ik ga idd de klopklop en de slagroom versteviger eens proberen, en als dat niet wil lukken dan gooi ik er wel een zakje stijfsel door :c: Wij doen trouwens op 3 van die kleine pakjes slagroom 8 grote eetlepels suiker en zelfs dan springen je vullingen al Dank je wel voor alle antwoorden en zo...heb weer het een en ander geleerd. En Ninetje, zou je in het vervolg mn topics wel eens serieus kunnen nemen? =;
ships...Nies... Dit was serieus bedoeld? In dat geval sluit ik me aan bij de adviezen van de andere! Doos!
Als je graag wilt weten of smurfen blauwe ballen hebben, kun je dan je eigen topic niet openen?. Ik word hier ook nooit serieus genomen =; Ik wil gewoon stijve slagroom, meer niet, en wat hebben smurfen nou met slagroom te maken Tsssssssssss !
Nou laat ik het zo stellen Nin... het was wel serieus bedoeld hehehe... Enne...wie is hier nou de doos ...huhhuhhuh? 8)
Whahahaha....die slagroom kakt helemaal zo in...is net offie hap lucht neemt Ben wel beroerd nu van die slagroom.... ale:
Ja is ook zo.... maar die slagroom op de koffie was net ff teveel ... Slagroom is trouwens voor veel doeleinde te gebruiken hoor
klikte em aan en las, vunzen en nee geen slagroom en klikte gelijk weer op vorige hahahaha... denk he wat is dat..maar nee idd wat al geopperd is koop lekker een spuitbus...
kwam ff spieken nies maar heb er geen raad voor hahaha behalve dan dat ze ze bij de super in diverse smaken hebben waaronder chocolate en cappucino...
o was het voor op de appeltaart, ja sorry hoor maar heb niet verder gelezen dat de titel en dat het niet voor DAT bedoeld was...