eindelijk ik heb gisteren mijn theorhie gehaald voor de auto, vorige week had ik in totaal 8 fouten gister middag weer 8 fouten, en ik ben gisteren dus daarna nog een keer als reserve kanidaat op mogen gaan en toen is het me wel gelukt en had ik maar 4 fout. wilde het toch ff kwijd. liefs mariska
thanx meiden ik heb aanstaande dinsdag de tussentijdse toets, en dan doe ik het ff rustig aan en heb ik ook geen rijlessen meer tot na de bevalling. liefs mariska
gefeliciteerd! succes met afrijden straks, maar eerst een prachtig kind op de wereld zetten. maak je niet te zenuwachtig voor je ttt hoor , ik heb hem ook gedaan en er hangt echt niks vanaf, je weet alleen beter wat je goede en slechte punten zijn. kun je daar voor het examen nog aan werken! succes
gefeliciteerd! zo net op de valreep..dinsdag je ttt. succes! En je weet dat je wel vrijstelling kan verdienen voor je bijzondere verrichtingen?
Gefeliciteerd meis, nu maar hopen dat je je rijexamen in een keer haalt! Weet je al wanneer je ongeveer opmoet? Suc6 alvast [-o<
ik heb vandaag de ttt gehad, zat al om 07:30 in de auto, heb het redelijk gedaan. en heb lekker vrij stelling van de bijzondere manouvere(weet niet of het zo goed is geschreven) dat is al weer lekker meegenomen. heb nu dan ff gee rijlessen meer tot na de bevalling liefs mariska
netjes meis! Je weet wel dat het maar 1 jaar geldig is he... maarre denk wel dat je voor die tijd je rijbewijs hebt gehaald.... (overigens mag je trouwens gewoon lessen tot aan je bevalling)