Hoe krijg ik dat nou weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door DragonBaby, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ik krijg heel vaak als ik hier op het forum een topic open, een nieuw tabblad open van één of andere datingsite ofzo. Geen flauw idee of ik voorbeelden mag noemen van sites die ik heb, maar misschien sowieso ook maar beter dat ik dat niet doe.
    Zijn iig verschillende sites, maar ze hebben één ding gemeen; ze bevatten allemaal een plaatje van een blote vrouw met d'r benen open. Welliswaar verschillende plaatjes, maar het komt dus op hetzelfde neer.
    Wordt er gek van dat ik steeds doorgelinkt wordt. Dus vandaar mijn vraag; hoe krijg ik het weg?
    Heb mijn computer al meerdere keren goed gescant met Microsoft Security Essentials, maar die vind niets.
    En verder heb ik geen flauw idee waar ik moet beginnen :) Dus hoop dat iemand hier wel een oplossing weet :)
    Ik gebruik overigens firefox en heb het geloof ik tot zover alleen bij deze site.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Je kunt de cookies verwijderen.
    Add-block installeren.

.. of 20 minuten google-en op schoenen, bikini's of baby kleding. Ik raad Zalando aan. Als ik die site heb bezocht, dan kom ik daarna overal hun reclame tegen.

Succes!

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Cookies verwijderen en geschiedenis wissen. Of idd even kijkshoppen bij Zalando.

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb dat ook! Ik krijg dan een nieuwe site omhoog met een mevrouw met heule dikke memmen... een of andere flirt site? Klik m altijd maar gauw weg , maar k heb dan nergens op gedrukt ofzo.. Ik gebruik wel ook firefox.. maar cookies zijn verwijderd! En het heeft niets te maken met de adv die hier onderin beeld staat trouwens.

5. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ja ik ook! En ook alleen op zp, verder geen enkele andere site. Ook firefox trouwens....Erg raar, snap ook niet hoe dat kan....

6. jodi0909

jodi0909 Actief lid

17 apr 2014
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daarvoor adblock plus geinstalleerd.

7. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Er zijn vele goede pop-up blockers. Ik gebruik 'Better Pop Up Blocker'. Installeer zo iets en je bent zo van het probleem af.

8. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Maar werkt een pop-up blocker ook tegen zoiets? het is namelijk geen pop-up wat tevoorschijn komt, maar een compleet nieuwe pagina, er wordt gewoon een nieuw tabblad geopend

9. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ja hier ook in een apart scherm dus mamavane. Dus naar sites als Zalando gaan heeft dan helaas geen zin, want die openen niet in een nieuw blad.
    Maar 'fijn' dat ik dan niet de enige ben. Dan zal het dus aan deze site liggen en niet aan mijn computer.

Stom dat ik zelf niet gedacht heb aan cookies, heb ze net verwijderd. En heb ook gelijk maar die adblock gedownload. Dan hoop ik dat ik er zo ook vanaf ben. Het is het proberen in ieder geval waard.

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Idd tis geen pop up gewoon een hele nieuwe pagina!!

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Haha, hoe ironisch: je mag het hier op ZP niet over s3x hebben, maar er komt wel een nieuwe tab met de doos van een vrouw. Ik heb het overigens niet, ik heb adblock.

12. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Cookies verwijderen.. maar dat betekend dus wel dat er iemand op die computer nar dat soort sites zit te kijken :p

13. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ik heb ook nu de adblock geïnstalleerd, ben benieuwd of dat helpt!

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Adblock zou moeten helpen!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wij hebben internet zo ingesteld dat sites met benen wijd niet te bezoeken zijn en daar krijg ik nooit een advertentie van.
    Maar wel 100.000 anderen.... Moet het ook eens installeren.
    Super vervelend die advertenties

Deel Deze Pagina