Hallo dames! Ik ben bezig met een broodje aap kuur ; morgen eet ik om 20:00u mijn derde broodje op. Na het eerste broodje was ik al verbluft van het resultaat en besloot distributeur te worden. Wauw! Voor meer informatie mag je me altijd een berichtje sturen ! Zie bijgevoegd mijn resultaten na 2 broodjes aap ! Een kuur bevat 4 broodjes.
Moehahaha te grappig dit! lekker lekker. Lijkt me wel wat Verkoop je ook gebakken lucht er bij whahaha. Val ik ook snel van af
Doet me denken aan deze: Dit vonden we een erg leuke actie! Een dame die zogenaamd een voor en na foto plaatst van zichzelf, maar eigenlijk enkel anders is gaan staan en andere kleding aan heeft getrokken. Het lijkt alsof ze ineens veel slanker is, maar in weze is de foto kort na elkaar gemaakt en is er niets veranderd aan haar lichaam. Het maakt heel mooi duidelijk hoe wij door reclames genept kunnen worden.
Haha! Ik lust wel wat broodjes aap! (Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het topic gesloten wordt )
Of je nu gelooft in die body wrap kuur of niet. Ik vind dit erg flauw en van niveau basisschool..ik dacht dat we de pestenfase allemaal wel voorbij waren.