tijdens zwangerschap afwijkingen gevonden aan baarmoeder na zwangerschap niks gevonde

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Daisybunk1, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik ben in 2008 zwanger geworden en kreeg een miskraam toen is er door 1 verloskundige en 1 gyn. een afwijking gezien waardoor leek alsof ik een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Niet dus.
    Toen werd ik ook in 2008 weer zwanger hele zwangerschap kreeg ik te horen van verschillende gyn. dat ik een afwijking had een hartvormige en niet volledig ontwikkelde linkerkant van mijn baarmoeder. na veel bloedingen en stuitzwangerschap werd mijn zoon geboren.

48 cm vermoedelijk en hij woog 2,6 kilo. Natuurlijk via stuit en met een slechte start. Nu was de navelstreng afgescheurd en xat de placenta vast en ook daar werd weer bevestigt dat mijn baarmoeder niet volledig ontwikkeld was.

Nu heb ik al veel miskramen stuk of 7 a 8 (ben gestopt met tellen)gehad en zijn dus weer bij de gyn gekomen en kreeg ik een hysteroscopie en daar was helemaal niks op te zien!!

heeft iemand dit ooit meegmaakt????
    Als ik op internet kijk dan komen mijn klachten overeen met endometriose dus vraag ik me af kan dit invloed hebben op een zwangerschap zodat het lijkt dat het een afwijking is?
    iemand hier ervaring mee?

2. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    niemand????

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

#3 Selena149, 10 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2012
    Ik herken enkel het 1e gedeelte.

Ik heb een septum in baarmoeder en vagina, en als het ware dus 2 'halve' holtes. Voor mijn dochter waren we 19 maanden bezig (maar dat was i.v.m. PCOS), is uiteindelijk goed gegaan en ze is met 36w3d geboren, gewoon hoofdligging (wel met vacuumpomp en knip omdat ze iets bleef steken door het tussenschot).
    Nu is ze 8,5 maand en ben ik zwanger van een verrassinkje.

Deel Deze Pagina