hoe krijg ik de kattengeur uit mijn bank??!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lad, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Mijn Kat heeft 2 keer op mijn bank gepist en het stinkt!! ( ben bij dokter geweest kat heeft antibiotica gekregen en is nu weer tevreden). Maar mijn bank stinkt dus! Ik heb een stoffen bank heb al zo'n goedje van hc erop gespoten een aantal keer maar dat helpt niet. Heeft iemand misschien een goede tip? Bank is nieuw en wil hem dus nog graag behouden maar niet met deze geur!!:x

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hebben wij ook gehad, niks hielp. heb der toen nog een topic over geopend. enige oplossing toen was dat wij onze splinternieuwe bank op de stort hebben gegooit en een nieuwe hebben moeten kopen van ons vakantiegeld die we eigenlijk voor wat anders wilde gebruiken. we hadden toen 2 lossen gedeeltes en de 2zits daar hebben we nog iemand blij mee kunnen maken.

hc spuitbus hadden we ook. had het idee dat het daarvan nog veel en veel erger werd. ook hebben we soda op de bank gestrooit en dit een nachtje laten trekken. dit zou alle vocht en stank uit de bank trekken maar niet dus. denk dus dat er niks anders op zit dan hem weg doen. wij hadden een stoffe suede

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schoonmaakazijn?

4. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik dit ook gehad, eerst op een kussen van de bank en toen de was in gingen, heeft ze op de bank zelf geplatst, :x:x:x:x.

Na, ik denk 3 dagen, zoeken en speuren, komt mijn oma aan en zegt: Moet je even water met azijn mengen. Erop doen en laten drogen.

Dit gedaan, half om half, dit werkte!! Niet de gehele geur ging weg dus ik heb gewoon puur azijn erop gegooid en geur van de kat was weg, alleen mijn bank stonk naar azijn, ook niet fijn, tip van mij, water over het azijn plek doen als deze droog is, met een sterk etherische olie, mijn bank heeft 3 week naar jasmijn geroken,:) maar ik was van de kattenlucht af.

Kun je proberen.

5. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
  6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier ook een bankpisser gehad..Ennn, ik heb de geur er weer helemaal uitgekregen..

Heb je losse hoezen die je in de wasmachine kan gooien. Dat dan sowieso doen. De vulling heb ik helemaal doorweekt in gespoten met textielverfrisser van de Lidl! Zoveel dat het uit het kussen droop. Het kussen heb ik buiten neergelegd, tot het stopte met druppelen. Toen verder binnen laten drogen..En de geur is er helemaal uitgegaan!!

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    tja spijt mij maar ik denk dat het een nieuwe bank wordt ihih is er niet uit te krijgeennnnn.

ik heb daarom een apart kleedje met daaronder een plastic hoesje speciaal voor de kat... heeerlijk zacht voor de kat en ik geen haren of pis op de bank mocht ze wat laten gaan.

moet er wel bij zeggen ik heb een blinde kat dus zij weet dat gelijk dat ze goed zit op de bank :D en er niet vanaf donderd hahah

8. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Je kan wel allerlei geurtjes erover heen gooien of sprayen maar wanneer deze zijn uitgewerkt / vervlogen komt de urine geur weer terug. Het eiwit in de urine zorgt voor de geur, deze moet je dus aanpakken en grondig! Biotex groen voor handwasjes breekt de eiwit af! Maak hiervan een sopje en maar boenen, urine is wellicht doorgelopen dus de bank alleen afnemen is niet voldoende, goed nat maken dus met biotex groen en daarna zal het een weekje duren eer het droog is, handdoekjes op de bank dus..

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nou, geur is bij mij echt niet teruggekomen hoor. Dus die vlieger gaat niet helemaal op. Of dat spul van de Lidl breekt ook eiwitten af, dat kan ook natuurlijk. Heb net nog mijn neus in het kussen geduwd, maar ik reuk echt helemaal niets meer hoor. En het is alweer een maand of 4 geleden dat het gebeurt is...

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij hebben het toevallig ook van de week gehad! Gelukkig had ik een laken op de bank gelegd, dus is het niet helemaal in de kussens van de bank zelf getrokken. Maar wat een lucht zeg! Heb gelukkig een hoes die ik eraf kan halen, in de was gedaan, wel eerst een beetje geweekt met wasmiddel. Ruik er niets meer van gelukkig!!

11. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dames bedankt voor jullie tips! ik ga weer eens aan de slag ermee!!

Deel Deze Pagina