Hadden we 3 weken geleden via de Telegraaf voor 2 maanden gratis Eredivisie live. Jippieeeee. Alleen je moet 1 maand van te voren opzeggen anders wordt het met een maand verlengt en moet je dus 15 euro betalen. Ons abonnement ging in op 10 augustus dus voor 10 september moest ik opzeggen (zoonlief doet er minder actief iets mee dan wij hadden verwacht) omdat wij het niet willen verlengen. Ik gisteren netjes gebeld (ruim binnen een maand van te voren) en hebben ze het abonnement per direct stop gezet i.p.v. 10 oktober! Dus ik net bellen dat ik hier niet blij mee was maar dat blijkt beleid van KPN te zijn, ze hanteren nl een maand administratieve verwerking. Zat ik dus net met een huilende zoon omdat hij een programma die was opgenomen niet meer kon zien (kan alleen als het abonnement loopt). Natuurlijk heb ik een klacht ingediend maar krijg waarschijnlijk toch niks voor elkaar. Ze konden het wel terugzetten maar dan mocht ik ook gelijk de volle mep betalen.:x DUSSSSSSS mocht je dit ook via de Telegraaf hebben, zeg pas op de laatste dag van die eerste maand op (als je niet wilt verlengen) en wees je er dan van bewust dat je abonnement per direct wordt beëindigd en je dus maar eigenlijk maximaal een maand gratis kan kijken. Voel me gewoon een beetje opgelicht.
stuur mij even een pb met je postcode en huisnummer dan zet ik hem aan voor je met evt. korting als je wilt kan je 3 maand gratis aanbieden.
Ja echt wel, ze is heel hard aan het werk geweest voor mij want er zat een en ander niet goed. Ben zo blij! En straks nog blijer als ik het Sven laat zien als we terug zijn van voetballen.
Zoo en je zoontje is ook weer gelukkig!!! ik moet er wel even bijzeggen dat wat jou gemeld is met die maand opzeg termijn totaal niet correct is. als jij het niet verlengt wilt hebben moet jij het 1 dag voor einde van de gratis periode opzeggen (dit kan ook via je itv kastje). kan ook telefonisch.