Ik vind Aimee erg leuk!! Dus Y-mee uitgesproken) Nu weet ik dat Aimee uitgesproken word als Emme. Maar hoe zal ik het schrijven als de uitspraak 'ymee' word??? Aymee Imay Ymae ????????????????????????/
Je bedoelt de Y dan uitgesproken als Nederlandse IJ/EI? Ijmee..?? of Eimee? Onderstaande namen zou ik zo uitspreken: Aymee >> ajmee Imay >> iemee Ymae >> iemee
Als je wilt dat andere mensen het uitspreken zoals het er staat ('Aimee'), dan zou ik het denk ik schrijven als Aymee...
Aimee stond ook bij ons op het lijstje, het is een franse naam en word uitgesproken als Aaimee en niet zoals eemie
Dat weet ik! De uitspraak is ehmee Of zoals mijn oude buurmeisje het altijd schreef M.E. Maar ik wil de uitspraak IJmee! Moeilijk8)
Als je een engelse uitspraak wil zou ik het ook echt spellen als Amy. Ik ken twee meisjes waarvan de naam zo geschreven wordt. Als je de andere schrijfwijze aanhoudt dan blijft je verwarring houden over de uitspraak (lijkt mij erg vervelend). Succes met je keuze.
Een meisje hier uit te straat heet Aimée, uitgesproken als aimee, dus met de aj-klank zegmaar. Ook wel origineel .