Ik hoorde laatste de naam Cayenne. Bekend van Porche Cayenne en ook een benaming voor hete pepers. Vinden jullie dit wat voor een meisje, het komt iig niet zo veel voor als meisjesnaam in Nederland.
ik ben pas echt een paar dagen op zoek geweest naar cayenne peper, dus ik denk ook gelijk aan peper. Het lijkt me niet leuk als iedereen bij je naam gelijk aan peper denkt en zou dus zelf nooit voor zoiets kiezen
Vind het geen naam... Dit is trouwens het enige gedeelte van het forum waar het woord "ordinair" zo vaak valt...
Vind het ook geen naam, en het meest in de buurt komende Chayenne vind ik nogal *ja daar heb je 'm weer* ordinair.
Sorry meis, ik moest ook gelijk aan de peper denken... Maar als jullie het een mooie naam vinden, moet je het gewoon doen. Straks weten jullie en je omgeving niet beter dan bij Cayenne aan jullie meisje te denken.
Bedankt voor jullie reacties. Ik neem het mee in de overweging. Ik ben op zoek naar een bijzondere naam voor een meisje maar het is nog best lastig. Voor een jongen is het makkelijker.