Hallo allemaal! zouden jullie met mij mee willen denken Ik ben zwanger van ons tweede kindje een meisje : en willen haar graag vernoemen naar mijn moeder(ans) en schoonmoeder (heleen) Maar we komen er niet uit..We willen de naam als tweede naam gaan gebruiken en moet toch wel een beetje modern zijn zijn.. Als jullie mee willen denk zou dat top zijn!
ik zou eens kijken wat hun doopnamen zijn (mijn moeder heet ook ans, maar is afgeleid van johanna) Ze heet dus johanna maar roepnaam is ans snap je? Misschien kan je met die namen meer combineren als deze...want zijn nogal moeilijk om combi van te maken hihi. alhoewel ik elena een mooie naam vind (goeie tip!)
Bedankt al voor de reacties Top! Elena vind ik een mooie naam. dank je De voledige namen zijn Ans Anna Brondien En Helena Cristina ( wordt Heleen genoemd) Het zijn inderdaad geen gemakkelijke namen.. Voor ons zoontje hadden we het veel gemakkelijker Zijn opa's Ben en Theo samen gevoegd en zo werd het Benthe!
dan is elena wel heel mooi maar bijna hetzelfde als heleen haar doopnaam....dat is wel heel erg die kant op. Anneleen misschien?
Bedankt voor de reacties! Anneleen/Annelena staat op ons lijstje! zitten al leuke namen tussen! Thanks dames!
ik zou Angelena doen. wel appart trouwens dat eerst zijn opa´s al zijn vernoemd en dan nu ook nog zijn moeder erbij moet, je zou toch denken dat nou jou kant aan de beurt is met vernoemen.
Tja dat klopt maar zelf heb ik met mijn "echte"moeder geen contact dus vandaar dat we het op deze manier doen Ons zoontje hebben we vernoemd naar mijn en zijn vader Meiden bedankt voor de reacties weer