Groene zeep heb ik niet in huis. Als het morgen nog ruikt haal ik dat even. Er staan nu 2 bakken azijn in de keuken, het raam staat wagenwijd open en heb alles gepoetst met Dettol. Van de wasverzachter wist ik inderdaad. Las dat destijds dat dat juist afgeraden werd. Het ruikt al wel een stuk minder gelukkig. Mijn man mag nooit meer opruimen in de keuken
Hg heeft leuk boxje in de aanbieding nu . 6 soorten schoonmaakmiddel ( uiteraard wel iets kleinere flesjes) voor 15,- bij alle drogisten en de jumbo heb ik het al zien staan . Werkt als een tierelier nare luchtjes weg. Heb het ook gebruikt voor een bank met rooklucht .
Dat snap ik....oh de gedachten dat dat al een tijdje in de kast stond en over de vloer heen gaat... ik krijg er gewoon stuiptrekkingen van. Ik was echt ontploft!
Mijn moeder zet na het oliebollen bakken een pannetje met water en azijn op. Geur is dan snel weg. Misschien werkt dat sneller dan allee azijn neerzetten
Sjonge jonge hoe kan die nou zoiets doen?!? Het huis zou hier echt te klein zijn. Gelukkig zit die van jou veilig ver weg hahaha. Ik hoop dat je die lucht snel verwijdert krijgt uit je huis met alle huis- tuin- en keukenmiddelen.
Oh ja, dat zou die van mij ook kunnen zeggen. De azijn verwarmen in een pannetje met schijfjes citroen erin schijnt te werken. Succes!
We gebruiken hier altijd lucifers als iemand een grote boodschap heeft gedaan op de wc. Door de zwavel en daarna de rook van het doven ruikt het dan meteen een stuk beter.
Maar dan heb je groene zeep en azijn in je gordijnen zitten? Dat wil je er dan toch uitspoelen, tenminste ik wel
Haha serieus? Ik zou daar nog het kwaadst van worden geloof ik Wees gewoon eerlijk en doe niet alsof ik een klein kind ben.
Ik kom vanochtend beneden en de licht hangt er nog steeds. En het erge is; ik ruik het nu niet meer. Blijkbaar wen je eraan Straks even groene zeep halen en kijken voor Hg. En dan ga ik alles wel gebruiken
Je ruikt zelf niks meer, maar de lucht hangt er nog wel? Hoe weet je dat dan? Heb je de buurvrouw even binnen gevraagd om te snuffelen ofzo?
Nee je ruikt het wel als je de keuken in loopt. In de kamer trekt het gelukkig wel. Net als die geurdingen in het stopcontact. Die ruik je ook na een tijdje niet meer, maar als je binnen komt ruikt je het wel
Even een kleine update. De geur is weg! Af en toe ruik je het nog als je een lade open trekt. Achter de plint onder de keuken heb ik alles nu 3x schoongemaakt. Keuken zelf denk ik wel 8x. Deuren en ramen open gehad, azijn neergezet, geurkaarsen aan, azijn door de hele keuken Maar het heeft gewerkt gelukkig
Stel dat..je hoopt het niet..het gebeurt weer: wierook branden. Je kunt nu e t. Nog wat salie branden in een schaaltje en even met de rook ervan door je kastjes heen. Werkt heel goed.