Hoe krijg ik deze lucht uit de keuken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 25 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.256
    113
    Moet lukken toch in een tupperwarebakje :p

Luuz en snoes79 vinden dit leuk.
  2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Groene zeep heb ik niet in huis. Als het morgen nog ruikt haal ik dat even.

Er staan nu 2 bakken azijn in de keuken, het raam staat wagenwijd open en heb alles gepoetst met Dettol.

Van de wasverzachter wist ik inderdaad. Las dat destijds dat dat juist afgeraden werd.

Het ruikt al wel een stuk minder gelukkig. Mijn man mag nooit meer opruimen in de keuken :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ga ik morgen ook even naar kijken. Je kan het maar beter in huis hebben. Dat blijkt wel weer

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Hg heeft leuk boxje in de aanbieding nu . 6 soorten schoonmaakmiddel ( uiteraard wel iets kleinere flesjes) voor 15,- bij alle drogisten en de jumbo heb ik het al zien staan .

Werkt als een tierelier nare luchtjes weg. Heb het ook gebruikt voor een bank met rooklucht .

Luuz vindt dit leuk.
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dat snap ik....oh de gedachten dat dat al een tijdje in de kast stond en over de vloer heen gaat... ik krijg er gewoon stuiptrekkingen van. Ik was echt ontploft!

Ysabella en Luuz vinden dit leuk.
  6. rums

rums Niet meer actief

Mijn moeder zet na het oliebollen bakken een pannetje met water en azijn op. Geur is dan snel weg. Misschien werkt dat sneller dan allee azijn neerzetten

DastyQueen en Luuz vinden dit leuk.
  7. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Haha gewoon geurkaarsen of, nog beter, geurstokjes neerzetten. Deur open en luchten maar.

Luuz vindt dit leuk.
  8. Marchella

Marchella Niet meer actief

Sjonge jonge hoe kan die nou zoiets doen?!?
    Het huis zou hier echt te klein zijn.
    Gelukkig zit die van jou veilig ver weg hahaha.
    Ik hoop dat je die lucht snel verwijdert krijgt uit je huis met alle huis- tuin- en keukenmiddelen.

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Wat zal hij dat jammer vinden...;)

Tweedeopkomst, 2littlemonkeys en Luuz vinden dit leuk.
  10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Oh ja, dat zou die van mij ook kunnen zeggen. :rolleyes: De azijn verwarmen in een pannetje met schijfjes citroen erin schijnt te werken. Succes!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    We gebruiken hier altijd lucifers als iemand een grote boodschap heeft gedaan op de wc. Door de zwavel en daarna de rook van het doven ruikt het dan meteen een stuk beter.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar dan heb je groene zeep en azijn in je gordijnen zitten? Dat wil je er dan toch uitspoelen, tenminste ik wel ;)

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Klein waasje.. en ik was ze later natuurlijk, maar om de ergste geur weg te krijgen.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha serieus? :roflmao: Ik zou daar nog het kwaadst van worden geloof ik :oops: Wees gewoon eerlijk en doe niet alsof ik een klein kind ben.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik kom vanochtend beneden en de licht hangt er nog steeds. En het erge is; ik ruik het nu niet meer. Blijkbaar wen je eraan :rolleyes:

Straks even groene zeep halen en kijken voor Hg. En dan ga ik alles wel gebruiken :cool:

16. fafa

fafa Niet meer actief

Je ruikt zelf niks meer, maar de lucht hangt er nog wel? Hoe weet je dat dan?
    Heb je de buurvrouw even binnen gevraagd om te snuffelen ofzo? :p

ansje1982 vindt dit leuk.
  17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee je ruikt het wel als je de keuken in loopt. In de kamer trekt het gelukkig wel. Net als die geurdingen in het stopcontact. Die ruik je ook na een tijdje niet meer, maar als je binnen komt ruikt je het wel :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Even een kleine update.

De geur is weg! Af en toe ruik je het nog als je een lade open trekt. Achter de plint onder de keuken heb ik alles nu 3x schoongemaakt. Keuken zelf denk ik wel 8x. Deuren en ramen open gehad, azijn neergezet, geurkaarsen aan, azijn door de hele keuken:roflmao:

Maar het heeft gewerkt gelukkig:oops:

19. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Stel dat..je hoopt het niet..het gebeurt weer: wierook branden. Je kunt nu e t. Nog wat salie branden in een schaaltje en even met de rook ervan door je kastjes heen. Werkt heel goed.

Deel Deze Pagina