Welke van de 2 zouden jullie aanraden. Leaf lijkt me fijn omdat ze daar nog lang in/ op kunnen als ze ouder zijn maar gebruiken jullie dit ook echt? De swing is een stukgoed koper en beweegt ook heen en weer... Twijfel zo
Wij hebben gekozen voor Nuna leaf, eigenlijk omdat ik deze mooier vind en we de kinderstoel in dezelfde kleur hebben van Nuna. Dus er zit geen praktische reden achter
Wij hebben de Nuna Leaf en mijn dochter (4mnd) vind hem heerlijk. Ik heb hem via mp gekocht voor 80 euro. De bekleding kan gewoon in de wasmachine.
Een swing daar kunnen ze tot een 9 kilo in en in de nuna kunnen ze heel lang zitten zeker tot 3 a 4 jar kunnen ze er in zitten al stoel. Persoonlijk vind ik die schommels ook vresselijk om te zien en door de stapoten nmen ze ook verschrikkelijk veel plaats in beslag.
Geen van beide, maar als het moet dan maar de nuna Zelf heb ik de babybjorn balance air, dus ik ben bevooroordeeld haha
Ik zeg Nuna! Het blijft een fantastisch ding, heerlijk in gebruik en makkelijk om ergens mee naar toe te nemen. Wij gaan hem nu weer gebruiken, zoonlief heeft er altijd heel veel plezier van gehad!