Ik lees overal dat je krijtstift niet kunt gebruiken op schoolbord verf. Dat schijnt te 'poreus' te zijn waardoor de letters zichtbaar blijven na het schoonmaken. Iemand hier ervaring mee? ik heb een ijzeren plaat geverfd met schoolbord verf en wil daar graag op schrijven. Krijtjes vindt ik niet zo handig.
Je blijft na het schoonmaken inderdaad de letters een beetje zien. MEt krijtstift schrijf je namelijk veel 'dikker' dan met een krijtje. Ik gooi er af en toe gewoon een nieuw laagje verf over want met krijtjes schrijven vind ik ook niks.
Cif werkt vaak wel goed om het eraf te krijgen!! Wij gebruiken op ons werk alleen maar stiften! En thuis nu dus ook!
Ja of op het bord en dan boenen met een vaatdoek! Nuet met een schuurspons, ik heb al wat verflaagjes van de borden afgepoetst! Haha. Ik ben bordenschrijver op ons werk!
Ik denk dat je krijtstift bedoeld ipv krijgstocht? Het schijnt dat schoolbord verf poreus is maar borden van ander soort materiaal niet. Je hebt speciale horeca borden die niet poreus zijn.
Wij hebben een Blackboard thuis (zwart glazen magneetbord) waar we met krijtstift op schrijven. Moet alleen een andere krijtstift halen dit ding is echt een en al ellende...