Kan je nagaan wat voor rommel dat dan eigenlijk is. Als je er dit soort vlekken mee uitkrijgt. @TS, wow! goed gedaan. Jij bent vast heel blij
En dit is met zwitsal gedaan? Ik heb het in de auto dus als dat zo is dan ga ik ook eens aan de boen!
ik ben zeer happy heb t met baby shampoo van de action gedaan en daarna met ossegal zeep de laatste vlekjes er nog uit gekregen
Wat goed zeg! Wel slecht dat het werkt, net als billendoekjes zo goed op vlekken werjen. En daarme poetsen/wassen wij onze baby's ..
Ja idd, ik ben, vanaf het moment dat ik erachter kwam dat babydoekjes ALLE vlekken wegkrijgen die allesreiniger niet wegkrijgt, alleen nog maar sensitive babydoekjes gaan gebruiken.. In de hoop dat deze niet zo agressief zijn..
jeetje, die stoel is weer prachtig geworden. Fijn!! Ik denk juist dat die babyshampoo niet agressief is, maar juist die eerdere middelen en dat die daardoor de rare vlekken maakten. Dat je met de babyshampoo dus geen vlekken maakt komt mijns inziens omdat het geen ontvettende zeep is? Of is dat raar gedacht?
Ok baby shampoo (natusan) nog in huis alleen nog geen ossegal stick dus die nog ff ergens op de kop tikken. Ben benieuwd of ze dat hier ook hebben en France.
ja dat is ook zo met billedoekjes... wat je daar allemaal wel niet mee kan... en wij vegen de tere billetjes mee af
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb regelmatig zulke vlekken in mijn bank door knoeien e.d. als je dan alleen de vlek poetst met schoonmaakmiddel, zie je een kring. Daarna doe ik heel de bank met alleen water en dan zie je niet meer, maar zodra ik schoonmaakmiddel gebruik zie je kringen.
Wauw, die stoel is echt opgeknapt! Als ik vragen mag, hoe doe je het precies? De babyshampoo onverdund erop en boenen, of maak je er een sopje van ofzo? En neem je nog met water of een schone droge doek af? (onze bank kan namenlijk ook wel een wondermiddeltje gebruiken, haha)
Stoer toch dat 't werkt! De kinderen van een vriendin van mij hadden de bank (alcantara) eens een flinke 'opknapbeurt' gegeven. Haar moeder is toen gaan poetsen en heeft gewoon wat dingen geprobeerd en met babyshampoo heeft ze de hele bank schoongekregen.
Wow!!!! Wij hebben ook lichte stoelen en bank (nooit meer!). Ga het ook is proberen! Heb je gewoon een vochtig poetsdoekje gebruikt en daar dan telkens wen beetje shampoo op gedaan? En dan later met alleen een nat doekje weer afnemen of zo?
Zeker wauw en ook ik ben benieuwd HOE je het precies gedaan hebt. met puur erop en dan boenen en dan met schoon water afnemen of zo?