Hoe krijg ik deze stoel weer goed, UPDATE

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik heb het als volgt gedaan
    de plekken op de arm en rug leuning waren niet zo erg als op t zit vlak, deze heb ik gedaan met een vrij vochtige doek met shampoo erop en daarna met een droge doek eroverheen.
    het zitvlak heb ik 1st helemaal met water flink nat gemaakt en daarna met een vochtige doek met shampoo erop flink staan boenen, daarna met een doek er overheen helaas trok het vocht in de zijkant vd armleuningen waar nu wat kringen zijn te zien. de rest van vlekken o.a ranja denk ik, heb ik met ossegal gedaan vochtige doek en daarna droge doek.

ga iig niet de shampoo kris kras op de stoel/bank spuiten want dat trekt strepen, dus op een doekje en dan uitwrijven.

dames sucses met boenen

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb kleden over mijn zittingen en mijn hele bank en kussens kunnen in de was ;) Maar om te onthouden voor andere dingen (een kleed of zo) is het een supertip, bedankt

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb gisteren een to do list gemaakt, nesteldrang!!! Hij is al heel lang maar mijn 4 eetkamerstoelen en mijn 4 zits met chaise longe komt er ook bij!

Ben benieuwd. Eerst maar ff Zwitsal en ossegal kopen. Zoon kreeg vlekken van Zwitsal hopelijk mijn bank juist niet! :)

Deel Deze Pagina