Menstruatie na bevalling - bruinverlies?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door beebje082011, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik ben inmiddels al 2 x na de bevalling ongesteld geweest. Beide keren normaal verlopen, van tevoren helemaal geen klachten en gelijk helder bloed.

Deze maand heb ik al ca. 5 dagen vóór de menstruatie zo'n dove, zeurderige pijntjes in de loop van de dag. Zo'n gevoel dat het in opkomst is, maar het zette steeds niet door.
    Gisteren had ik, tot mijn grote schrik, ineens één veeg rood bloed (ik dacht eindelijk, menstruatie komt op gang) maar de rest van de dag alleen bruinverlies met slijmerige stukjes erin. Geen bloed. Beetje zere borsten.
    Vandaag ook weer wat bruinverlies maar nu lijkt het helderrood bloedverlies dan toch eindelijk op gang te komen.

Ik was erg geschrokken. Ik dacht dat dit wellicht op een zwangerschap kon duiden.

Wie herkent dit? Ik heb normaal nooit zo'n pijnklachten vantevoren, en dat bruin slijm-achtig verlies komt me helemaal niet bekend voor.

2. VSC

VSC Niet meer actief

Ik heb dat ook voordat ik ongesteld moet worden, t wil niet altijd even lekker doorzetten. Toen ik zwanger was heb ik geen druppel bloed gezien. Maar als je anticonceptie gebruikt zou k me niet zo zorgen maken (tenzij je dat wil natuurlijk :D)

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Heb je wel een testje gedaan? Zou ik altijd even doen bij twijfel..

Deel Deze Pagina