Hallo, Ik ben even lui en heb niet zo'n zin om via google te kiezen uit allemaal recepten. Maar ik heb bij een recept een 'sladressing op basis van yoghurt' nodig. Wie kan mij helpen aan de ingredienten van deze dressing? Groetjes, Hanna
ik doe over komkommer altijd: 2/3e magere yoghurt 1/3e Light mayo paar tenen knoflook wat olijfolie wat kruiden zoals basilicum. eet ik niet super vaak, hou niet zo van mayodressing etc, en als ik het gebruik, besprenkel ik de salade ermee en goed doorroeren, zodat het niet bedolven is onder...
Waarom geen kant&klare kopen zou ik zeggen??? Kan je gelijk op het etiket op de fles kijken welke het meest mager is.... Eet smakelijk!
Ik doe het wel eens zo: Yoghurt, olijfolie, peper en zout. Dat is dan als basis...en dan kijk ik een beetje wat er que smaak bij de salade past. Dus bijv. een klein beetje mosterd..of bieslook. Knoflook is ook lekker! of als je het een pittige bite wil geven een klein beetje verkruimelde gedroogde chilipeper. Maar wat ik vooral erg vaak doe is alleen lekkere olijfolie en peper en zout over de sla.
ik vind deze errug lekker: yoghurt met honing (naar eigen smaak) en een klein beetje azijn. je kan er nog wat bieslook doorheen gooien maar dat hoeft nie perse (vind ik) jummie!