Haar kleuren,welke verf?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Op het moment is mijn haar middenkastanjebruin,en mijn uitgroei (3 cm) is donkerblond). Het is net tot op mn schouders. Aangezien ik steeds grijzer word:( wil ik weer langzaam naar blond.
    Nu wil ik dus niet meer dat mijn uitgroei een roodtint krijgt want dan wordt het telkens oranje als ik het blondeer.
    Mijn idee is dus om het nu midden asblond te verven (heb al donkerblond geprobeerd maar was best donker).
    Denken jullie dat dit kan?
    Ik ga het i.i.g niet ontkleuren want dan kan ik het net zo goed afscheren want daar wordt mijn haar erg droog van.
    Alvast bedankt voor het mee peinzen:)

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    misschien is het wijzer om eens bij een kapper langs te gaan, die weten vaak wel wat verstandiger is met jouw haar...

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ja dat heb ik al een paar keer gedaan en dan is het telkens een coup soleil. Maar daar ben ik een beetje klaar mee. Ik snap niet waarom ze wel 100 kleine plukjes kunnen blonderen maar niet alles in 1 keer.

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Bij een andere kapper langsgaan? en duidelijk zeggen dat je geen coupe soleil wil...

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    :) Dat kan ik ook doen natuurlijk!

6. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ik ga je geen tips geven mijn haar is nu oranje :p ik heb het dus van rood laten ondkleuren mja had geen andere keus

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik denk dat je inderdaad voor asblond moet gaan dan. Ik had hetzelfde probleem als jij: iedere keer als ik mijn uitgroei bijverfde, werd die rood-achtig. En ik wil juist geen rood meer in mijn haar!
    Maar onlangs kwam ik er achter dat in kleuren als kastanjebruin en goudbruin (die had ik dus) ook roodtinten zitten. En dat je - als je geen rood meer wilt - voor asblond of donkerblond moet gaan.
    Ik heb eerst een paar keer lichtere highlights laten zetten bij de kapper, en een tijdje terug heb ik er zelf donkerblond overheen gegooid. Wel een risico genomen, omdat het ook groen kan worden. Maar dat is niet gebeurd...en het rood is er nu helemaal uit. Je ziet de oude highlights er ook nog doorheen, wat best leuk staat.

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Misschien nog 1x een coupe soleil laten doen, en dan de volgende keer zelf asblond verven....? In één keer alles blonderen is wel echt superslecht voor je haar hoor..

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nee coupe soleil wil ik niet meer. Vind het een hoop gedoe en ze ontkleuren dan de plukken totdat ze ze licht genoeg vinden.
    Ik ga toch denk ik maar dat midden asblond proberen.

ben benieuwd!

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Oja,dat was het ,coupe soleil is niet goed want daar bedek ik mn grijze uitgroei niet mee.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de énige haarkleur die bij mij net zo wordt als op het pakje, is van Syoss

Deel Deze Pagina