Ladies, Ik ben net naar de kapper geweest en heb een heel stuk van mijn haren af laten knippen. Ik heb van mezelf wat lichte slag in mijn haren en dat werd meer door het afknippen. De kapster zei dat ik er het beste qua verzorgingsproduct iets in kan doen wat de krul activeert. Bovendien moet het er ook voor zorgen dat het niet zo gaat pluizen, want dat heb ik nogal snel. Welk(e) product(en) raden jullie aan?
hoi, ik heb van mezelf ook gekruld haar en als ik er geen schuim in doe dan pluist het alle kanten op. Nu ben ik toevallig vanochtend bij een kapperswinkel geweest om te vragen wat ik kan doen dat het niet zo pluist als ik er geen schuim in doe. Ik moet het nl elke dag wassen, schuim erin doen en dan ook nog eens fohnen.... en dat elke dag:x Dus ik was op zoek naar iets wat je in je haar kan doen na het wassen en wat je haar gelijk ontpluist en taaadaaa mevrouw kwam met een serum... Rofludo heet het misschien dat je het kan vinden via internet. Ik ga het vanavond gelijk al even uitproberen.... succes
Ik heb gepermanent haar, maar zonder spul er in pluist dat ook gigantisch (net een afro kapsel hahah). Kapster raade zo'n pompje van andré lon aan, perfecte krul. En indd mijn krullen zijn perfect .
Andrélon.nl daar kan je namelijk precies zien wat wel et beste bij je haar zou passen. Misschien heb je er iets aan?
Die ga ik van de week ook maar eens proberen. Normaal gesproken heb ik mn haren vast, want als ik ze los heb, whoppa, een en al pluis.
Die perfecte krul is idd fijn en goedkoop. Ook erg fijn is redken stuk duurder maar je doet er heel lang mee.
Een goedkopere variant van de perfect krul (van Andrelon) is de voedingscreme (let op: niet de cremespoeling dus...) van Kruidvat (eigenmerk). Ik vul er zo een pompje mee na en het geeft in mijn geval hetzelfde resultaat (flinke bos krullen hier). Er is wel 1 verschil en dat is de geur...die van Andrelon ruikt lekker en die van kruidvat is als het ware geurloos... Misschien een leuke tip voor de zoekende krullenbol die er niet teveel aan besteden wil/kan
ik gebruik altijd gliss kur hair repair crème. Wordt mn haar lekker zacht en pluisvrij. Ik heb een hele bos met krullen. Doe zelf elke dag mn haar natmaken onder de douche (om de dag wassen), daarna afdrogen en gliss kur erin. Dan nog een beetje mousse om model erin te brengen
John Frieda is het enige merk wat echt bij krullen werkt, is mijn ervaring. Geweldige producten. Ik gebruik zelf de shampoo en de conditioner en heb ook nog anti-friss serum. Echt een grote aanrader. Merken als Andrelon etc. hielpen bij mij niets.
Deze gebruik ik ook. Ik heb ook een flinke slag, en als ik er niet om denk dan wordt het een pluizenbos. Vooral die Frizz serum is erg fijn.
Ik heb nu eerste de Andrelon gekocht. Jaja, ik ga eerst voor de goedkope variant . Mocht dat niet werken dan ga ik John Frieda maar eens proberen.
ik gebruik elke dag de perfecte krul spullen van andrelon en eens in de paar dagen een beetje zijdeserum van biosilk, die vond ik eigenlijk erg duur maar doe nu al maanden met een fles
Ik ben ook een fan van de krul lijn an Andrelon. Heb de schampoo. Cremspoeling. De krulcreme. De krul Haarlak en de krul schuim