en ......... is er bij jullie al sneeuw????? show hier de eerste sneeuw foto's . hier schijn al heel de dag de zon maar wil best sneeuw zien kan ik lekker met de slee opstap !!!!
haha jij bent er vroeg bij! Hier schijnt de zon ook volop! Maar wel koud!! Ben benieuwd wanneer de sneeuw komt
Heeft het in Groningen gesneeuwd vanmorgen? Daar heb ik anders niks van gemerkt. Maar ik kwam dan ook pas om 10:00 uur mijn bed uitzetten. Heeft het dan voor die tijd gesneeuwd?
Hier iemand uit Grunn', maar nog echt geen sneeuw 8) Zie foto van onze tuin, net gemaakt. Ik hoop wel op een flink pak! Heb net een slee bij de aldi gekocht
Nope werk in Grunn, maar echt geen sneeuw hiier!!! Misschien natte prut geweest ofzo, maar echt geen witte vlokjes.
Sneeuw? Waar? Hier? In Groningen? Niks gezien hoor! Maar nu woon ik bijna in Friesland dus misschien komt het daardoor. In zit er ook nog niet zo om te springen hoor! Vorig jaar was het gat waar ik woon bijna onbereikbaar. Sneeuwduinen van een halve meter op de weg en verschil tussen sloot en weg was moeilijk te zien.
Hier in Brabant ook nog niks! Vanochtend volop regen, nu volop zon maar sneeuw ho maar! Geloof dat dat voor morgen voorspeld was maar weet dat niet zeker. Als ik nou thuis was met baby vond ik 't niet erg maar ik lig in 't zkh om te bevallen dus van mij mag 't wegblijven tot we met z'n drietjes thuis zijn .
zo te horen sneeuwt t nog nergen , nou word even w8te op de foto's maare als ze er zijn vandaag of morgen plaats ze dan !!!
Volgens de 14-daagseverwachting van www.weeronline.nl komt er volgende week dinsdag redelijk wat sneeuw hier. Maar ja, het blijft afwachten wat Koning Winter van plan is...
Ze hadden het toch over morgen of vergis ik me nu? Hier ook nog niks! Ben benieuwd hoe Zoë erop reageert!!