Hoi allemaal Afgelopen zondag onze 4e kat uitgezocht♡ Na 2htk een ragdoll dan nu een maine coon. Het is een katertje. Onze huidige katten heten phoebe sheila en simba. Ik ben op zoek naar een elegante naam wie o wie heeft een leuk idee?
Gukkie (de lompe versie van Gucci). Onze oude Ragdoll heette Prada, puur omdat ze deze naam volledig eer aan deed qua uiterlijk en arrogantie. Maar bij elegante namen denk ik toch meer aan vrouwennamen dan aan een katernaam...
Aragon, Bailey, Chess, Duplo, Guinness, Jake, Jumanji, Jules, Mailo, Merlijn, Morris, Noppes, Ozzy, Phoenix, Stanley, Yazoo, Zedd
Harvey Dent bedoel je. Of Loki, Bruce, Eros, James, Winston, Rage, Silver, Logan, Ares, Havok, of natuurlijk gewoon Captain America. Hunter vond ik ook een leuke suggestie.
Tweety Zo heette met mijn kitten, toen werd hij door mijn moeder weggedaan want ik vond het leuk en iets wat ik leuk vond, werd sowieso tegen gehouden
Voor mijn eigen nest kittens had ik parfum thema ; Eros Givenchy Attitude en Invictus en 1 dame Lady Million. (helaas overleden door niet te testen ziekte)