Help niet kunnen poepen

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meiden ,

Sorry voor dit onsmakelijk bericht. Ik moet sinds een half uur poepen en het lukt niet. Het is hard en lijkt wel te groot voor me anus.
    Ik lig nu op bed met een handdoek onder me kont en verga van de pijn.
    Als ik op de wc zit krijg ik het Spaans benauwd....

Ik heb altijd moeite gehad maar dit is de druppel. Al 2 keer aangekaart bij de huisarts maar het was normaal dat ik 1 a 2 keer in de week moet.
    Moet ook eerlijk zeggen dat het zo erg nog niet geweest is.

Ik kan niet meer staan van de pijn en druk.
    Ik ga maandag gelijk naar de huisarts...!
    Maar wat kan ik nu doen moet er toch uit.....

Sorry ik schaam me een beetje maar trek het erg slecht..

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    klysma halen?

Vervelend hoor...hoop dat het toch snel lukt..

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja klysma laten halen bij de dienstapo

4. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Misschien de huisartsenpost ff bellen om een microlax op recept te kunnen krijgen? Of movicolon werkt ook goed! Ik had het heel erg na mijn bevalling dat ik er niet af kwam. Voor de bevalling ook een week niet geweest en de vk zei tegen mij, dat komt er met de bevalling wel uit. Nou mooi niet dus. Na de bevalling durfde ik niet ivm een knip, maar toch maar elke keer proberen. Die druk en pijn is idd niet fijn! Ik heb toen movicolon gekregen en binnen 24 uur was ik er vanaf! Het wordt er ook mooi zacht van!

Succes, hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes Dorien

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ga ik me vriend gelijk laten halen...!!

6. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Mijn dochtertje van 21 maanden heeft dit heel af en toe, hartverscheurend hoe ze dan gilt!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    #7 Panter, 14 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    Probeer niet te drukken in ieder geval. Microlax gaat weinig doen denk ik, omdat de harde prop al in je endeldarm zit. ( maakt het mss wel wat zachter maar lost het niet meer op) Het moet eruit, een bevalling op zich.

op het werk halen we het er dan manueel uit. handschoen aan en wat vaseline. Van binnen voelen hoe groot het isen of je het voorzichtig eruit kan halen.

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

onderwaterbevalling???????? :D

nee sorry geintje, maar kwam gewoon in mij op, omdat dat ook de pijn verzacht bij bevalling :)

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Met een stuk wcpapier een stevige dot creme/vaseline oid in je anus brengen en dat even laten inwerken. Door de vette substantie wordt het droge puntje wat zachter en past het beter door het gaatje.
    Dat werkt bij mij in ieder geval altijd wanneer ik een dergelijk probleem heb.
    En ja het doet vreselijk pijn. oh ja evt warm washandje ertegen aanhouden... dat ontspant.

Sterkte met deze "bevalling"

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    even met de thermometer "roeren" wil ook wel eens helpen bij mij

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb het ook ooit wel es gehad hoor... ik vond dat gevoel erggg dichtbij een bevalling komen,
    als staat hier het hoofdje niet in dit geval, maar de keutel staat :p

12. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Heb mijn hele leven al verstoppingen gewoon klysma doen of anders bij de dokter zo drankje halen waarvan je makkelijker af kan gaan
    Sterkte

13. FrenchBull

FrenchBull Niet meer actief

oeh voor nu denk ik genoeg tips. Ik heb dit een hele tijd gehad toen ik morfine achtige pijnstillers gebruikte. Maar met elke dag 2 scheppen zemelen door mn toetje viel het gelukkig mee. Ik moest het niet een paar dagen vergeten want dan was het idd een zware pijnlijke bevalling waarbij ik het er ook wel eens handmatig uit heb moeten halen. Misschien een goedkope oplossing voor het probleem. Ik heb er veel baat bij gehad dus proberen kan altijd. Sterkte ermee.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Pff dan wil ik niet weten hoe een bevalling voelt ;)

Ik kan niet lopen niet zitten alleen maar liggen.
    Me vriend is naar de apotheek dus hoop dat die snel terug is. Ben er misselijk van. Bah wat kan je hier ziek van zijn.

15. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid... het komt echt goed!

Heb het 1x tijdens de zwangerschap gehad, na een hele poos vriendlief ook naar de apo...kwam terug met lactulose. Dat hielp...deed een seconde zeer maar was toen voorbij want kon het niet tegenhouden, gelukkig.

Hoop dat je vriend snel terug is en je er snel vanaf bent!

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh sterkte zeg! vervelend!
    Idd ff met een thermometer en flink sudo?
    Fijn dat je vriend al naar de Apotheek is hoop dat het helpt!!

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    De bevalling is voorbij Pff...
    Klysma had me vriend gehaald en binnen 4 minuten moest ik rennen.
    Eerst deed het even pijn maar ging zo snel en wat voel ik me lekker nu...

Jeetje stond te trillen op me benen en alles onder gespuugd maar het is gelukt...

Dank je meiden....

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb dit ook 1x zo erg gehad meid! Pfff

Haal meteen morgen lactulose.
    Dit kan je dagelijks of af en toe innemen
    En dan gaat t stukken beter!

Gelukkig heeft de klisma voor nu geholpen

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Herkenbaar. Heb er meerdere dagen mee gelopen. Naar de wc gaan was een hel. Deed er zo lang over en deed zoveel pijn. Ik durfde op een gegeven moment gewoon niet meer. Werd steeds erger, maar ik moest natuurlijk wel. Ben op een gegeven moment naar de ha post geweest, ik kon niet meer van de pijn. Ze konden niks zien en stuurden me zo weg:x
    Bij de ha de volgende dag geweest en ze dacht aan een inwendige aambei. naar zh geweest bleek ik inwendige scheuren te hebben. Dat heelt heel langzaam (lees kan half jaar duren) Ik kreeg recept voor zakjes poeder. En dat hielp echt goed. Had ik dat amar gelijk gehoord en gekregen.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Toen ik klein was had ik het ook en heeft mijn vader het er met zijn vingers ( sorry vies praatje) een beetje uitgehaald en toen lukte het wel. Kan je het zelf niet een beetje helpen? Het medicijn zal vast helpen maar je bent al zover dat lukt niet meteen natuurlijk.

Deel Deze Pagina