Heb je wel aangifte gestaan bij de politie. Zo,n lul moet gewoon gepakt worden, en d schade aan de fiets vergoeden.
Jeetje schrikken zeg! Het zal slijten met de dagen, gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden. Heb je zijn kenteken genoteerd? Ik zou de politie bellen en het niet zelf oplossen. Wegrijden na een ongeval is strafbaar. Ik hoop dat deze mensen ook echt hier woonde en niet op visite waren anders zijn ze wellicht niet meer te achterhalen.
Jee wat erg kan me voorstellen dat je dit steeds vooe je ziet .. wat ontzettend goed dat ie zijn fiets ervoor gooide en niks heeft.. een engeltje op zn schouder! wat een lul die man hebben jullie t kenteken? hopen dat ie nog gepakt kan worden logisch dar ie schrok maar wat n harteloze zak om door rijden pff doe je toch niet
Wat een nachtmerrie lijkt dat me. Gelukkig heeft je zoontje er niets aan over gehouden. Zou zeker aangifte doen bij de politie!
Ik denk dat ik de politie eens zou bellen voor info, wat wil je bereiken als je man er heen gaat? Denk dat de politie veel meer indruk maakt, als die langs wil gaan of iets anders willen doen. Lijkt mij gevaarlijk weg gedag ofzo iets. Ik zou me ook niet kunnen inhouden als ik daar voor de deur zou staan. Ow meid wat verschrikkelijk schrikken, het gevoel van lood in je benen ken ik heel goed! Sterkte met verwerken!
Hij woont hier wel degelijk zelf. De auto stond er vanmorgen ook voor de deur, maar ik ga er zelf niet heen. Misschien is het ook wel beter om de politie in te schakelen in plaats van zelf er heen te gaan.....
Ik zou het zeker aan de politie overlaten en aangifte doen! Het beeld zal je niet kwijtraken,maar met verloop van tijd kun je het beeld terugzien zonder diezelfde emoties erbij te voelen. Gélukkig,is het goed gegaan..de rest heeft tijd nodig.
Als dit zo blijft en de angst belemmert je in het dagelijkse leven dan zou ik wellicht hulp zoeken. Paar sessies of gesprekken met slachtofferhulp. Klinkt overdreven, maar kan echt helpen.
Ik zal het in de gaten houden. Vind het op dit moment gewoon doodeng om met me kinderen na school te lopen. Vooral als ik een auto van ver al hard hoor aankomen rijden, breekt het zweet me al uit.
Ik begrijp het! Het is ook niet abnormaal dat je dit nu hebt. Maar mocht je er zelf last van hebben is het inderdaad fijn om wat hulp te krijgen bij het verwerken. EMDR is een goede tip. Heb ik zelf momenteel en het geeft veel verlichting. Sterkte!
Als je weet wie het is zou ik zeker de politie inschakelen, je hebt toch een bewijs nodig voor de verzekering van de fiets en wie weet schrikt ie van de politie en doet ie in het vervolg wat voorzichtiger en bescherm je zo ook andere kinderen. Hij is trouwens strafbaar omdat hij doorgereden is en je moet toch ook die fiets vergoed krijgen en daar kan de politie je dan ook bij helpen. Via hun kun je dan ook slachtofferhulp krijgen.
Vreselijk zeg! Wat zal je geschrokken zijn. Het heeft echt wel even tijd nodig voor je weer wat meer vertrouwen krijgt in het verkeer. En helemaal weggaan zal het misschien niet.
volgens mij is doorrijden na een ongeluk strafbaar... dus naar de polite... wat een l*l zeg! Bovendien heb je recht op schadevergoeding!
mijn man is met de auto frontaal op een boom gereden... hij had niks de moterkap is om de boom geschaart.... ik heb de auto gezien, snap nog steeds niet dat hij daar met alleen maar blauwe plekken vanaf is gekomen.... niet het ongeluk, maar krijg het altijd spaansbenauwd op smallere wegen met aan weerszijde bomen....mijn man heeft er dan weer geen last van.... heel veel sterkte!!!
Jeetje de schrik moet er nu wel goed inzitten.. wat een geluk dat je zoontje niks heeft! Pfff.. heftig hoor! Had ook in alle staten geweest! En politie is wel zo goed om te doen, die vent is gewoon doorgereden wat een verschrikkelijke aso zeg Hij behoort de schade aan de fiets te vergoeden ook. En wie weet geeft deze aangifte net een balletje aan het rollen (dat hoop ik!) Walg zo van die idioten die keihard door woonwijken scheuren :x
ohhhhh verschrikkelijk goed dat je zoon niets mankeerde maar die vent was nog niet klaar met me heb je zijn kenteken genoteerd
Kan me voorstellen dat jullie heeeel erg geschrokken zijn. Ik zou denk ik het kenteken opgezocht hebben en de politie gebeld hebben. Alle schade in elk geval verhalen. Heel veel sterkte.