hoe krijg ik donkere kringen onder mijn ogen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    het kan ook zijn dat de huid onder je ogen dunner is waardoor het donkere beter te zien is. (tja we worden er niet jonger op)
    Dit krijg je helaas niet weg met veel drinken.
    Denk er ook aan dat er verschillende kleuren huid zijn! Sommige hebben een gelige huid en andere een weer wat rose huid. Als je een gelige huid heb dan ziet het er natuurlijk niet uit als je met een rose tint aan het smeren bent.

Ik denk dat je het beste even naar een parfumerie of bijv de make up afd vd bijenkorf (MAC) kan gaan.
    Dan zeg je dat je alleen camouflage voor onder je ogen wil en dat je niet elke ochtend je hele gezicht wil plamuren.
    Laat je goed informeren en laat ze het even bij je op doen zodat je kan zien wat het doet.

Ik gebruik zelf MAC NW20 , ik smeer het echt alleen onder de ogen (en af en toe op een pukkeltje), ik heb een beetje een gelige huid.

Succes!

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik zweer bij de Touche Eclat van YSL. Ik heb eigenlijk altijd last van kringen gehad (had het al als kind, kan ik niet tegenop slapen) en heb ook van alles geprobeerd. De T.E. is duur maar het ziet er in ieder geval niet nep of lelijk uit.

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ik had het ook erg idd, ik ben naar douglas gegaan, daar kunnen ze prima adviseren en vind ze ook niet opdringerig van je moet dit of dat kopen.
    ik heb een goede founfation van clinique (23 euro). ik doe er dan echt een half jaar mee. De wallen zijn weg en ik zie er meteen een stuk verzorgder uit :D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je hebt een concealer, deze is GROEN van kleur, die neutraliseerd de kringen, erop smeren, drogen, en je normale makeup eroverheen en je ziet er niets meer van.

wordt overal verkocht.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb ook kringen en ik drink 4 liter water per dag, dus dat zegt echt niet alles.

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ahum.... ik heb niet alles gelezen. Dus als ik het nu dubbel plaats.... oeps... Spertie werkt volgens mij alleen bij gezwollen wallen (niet de verkleuring) Bij aambeien werkt het om de zwelling daarvan te verminderen... kleiner te maken.

Nooit geprobeerd hoor... maar wij moeten het ooit smeren in het bejaardenhuis... sorry voor het ranzige detail :)

Groetjes Cynthia

7. Je moet eigenlijk een foundation met groene ondertint nemen voor donkere kringen. Een normale foundation werkt voor die donkere kringen niet goed genoeg.

8. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Yep, mijn zusje gebruikte die en hij is echt heel goed (en heel duur!)

Deel Deze Pagina