Hoe krijg ik een bad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wow, dat bad uit die link is wel heel geweldig. Ik wil ook graag een bad, maar ja, huurflatje en twee linkerhanden, dus dat gaat 'm niet worden. Ik lees iets over 'vloer niet stevig genoeg', hoe weet ik dat? Woningbouw bellen gok ik?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    merk je vanzelf wanneer je met bad en al bij je onderburen in de badkamer zit ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben zo'n stoom/douche/bad cabine er neer gezet.
    Wat een heerlijk ding. Voor ons, maar ook zeker voor de kids.

4. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

lol

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hahaha lijkt me prettig om dat te kunnen voorkomen hoor :)

Maar ben al weer wakker, ik zie net de afmetingen en hij is een stuk kleiner dan ik dacht. Binnenmaat 1.30 bij 53cm. Daar ben ik toch echt een maatje te groot voor, kan m'n benen niet eens strekken. Helaas. Maar het idee was leuk :)

6. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Klopt dat wel?

Er staat namelijk: personen tot ca. 1,88 meter lengte kunnen comforatabel met gestrekte benen in het bad.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Recht op zittend vast wel

8. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Waar woon je? :D Haha

Ik wil ook zo graag een bad, vooral nu ik zwanger ben.
    Toch maar eens rond kijken wat dat kost al we m zelf plaatsen.

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb niet alles gelezen, maar toen ik in verwachting was van de eerste, woonde ik nog ergens waar alleen een douche was. Maar wel een heel grote badkamer. Ik heb toen van iemand een zinken bad gekregen, mijn toenmalige vriend heeft er toen aan het voeten eind een putje met stop ingemaakt (net als in de wastafel zit)
    Heerlijk vond ik dat toen!! Mijn moeder vond het net een doodskist, maar het lag heerlijk!!!
    Op marktplaats staan ze wel, voor 50 tot 75 euro heb je er 1, zoek maar eens op zinken bad:D

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ben 1.85 en als ik rechtop zit dan zou ik met 1.30 echt wel krap zitten hoor :)

11. Olicha

Olicha Niet meer actief

Wij hebben een vrijstaand bad ( op van die grijs/zilver pootjes). Is dat wellicht een idee?

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    een bad, oh ja die wil ik ook! hubby helaas niet. vind het zonde van de ruimte omdat hij t toch niet gaat gebruiken. ik wil m voornamelijk voor de kids maar ook zeker voor mezelf omdat ik veel rugklachten heb en ik lekker kan ontspannen in warm water. maar helaas denkt hubby dat we er nooit gebruik van zullen maken.

en hij wilt niet douchen ín het bad. dat vind ie maar niks (geen ruimte voor bad en douche apart)

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier is 't omgekeerd. Ik wil het niet en manlief wel :).

Ooit verbouwen we heel onze badkamer en waarschijnlijk krijgt hij dan alsnog zijn zin. Want de aansluiting ... die hebben de vorige bewoners al gelegd ;).
    Al zitten ook wij met een huis dat 80 jaar oud is en weet ik niet hoe het zit met de stevigheid als we op 't eerste verdiep een bad zouden installeren (het bad op zich zal wel geen probleem zijn, wel het gewicht van het water erin).

Ik ben ooit tijdens een epilepsie-aanval bijna verdronken in bad rond mijn 11de, mijn vader heeft mij toen nog net op tijd kunnen redden en reanimeren en sindsdien echt wel doodsbang voor zelf in bad gaan. Da's voor mij echt geen ontspanning dus.
    Geef mij maar een douche!

Deel Deze Pagina