Ha ha, weet je, ik ben altijd gewend aan meisjes. Opassen, buurkindjes, kindjes van vrienden. Altijd tutten leuk meisjeskleertjes kopen en nog maar meer dingen op te noemen. Ik dacht bijna als enige dat ik een meisje zou krijgen. Mijn man dacht een jongen net als de rest van de familie en vrienden. En toen kregen we de 20 weken echo en mijn man zag direct dat het een jongetje was. We waren na die tijd de stad in gegaan en bij de prenetal beland en ik was nog steeds aan het kijken voor meisjes kleren. Het is zo poppig. Maar ik ben zo ziels gelukkig dat het een jongetje is..... Vet stoere kleertjes kopen, maar ik heb er toch echt wel even aan moeten wennen. Succes iedereen
Aan TS: misschien kun je een nieuw onderwerp plaatsen en er een poll van maken. Er zijn vast wel mensen die er bewust mee bezig zijn geweest. Dan weet je ook of dit werkt. Bijvoorbeeld aantal dagen voor eisprong klussen en daarna niet meer voor een meisje en precies rond de eisprong voor een jongetje. Ik las hier ergens dat dit een methode kan zijn. Wij hebben er geen rekening mee gehouden (volgens mij wel op de dag van de eisprong maar ik bedoel niet bewust wat betreft het geslacht) en zijn heel blij met onze 2 zoontjes en ik weet niet of er nog een derde gaat komen. Als er een derde komt en de derde een meisje is zou dit een extraatje zijn dat durf ik wel toe te geven. Puur en alleen om het andere geslacht ook mee te maken. En dit wil helemaal niet zeggen dat je niet blij en gelukkig bent als het het andere geslacht is. Ik kan je helaas dus niet helpen want wij hebben niets 'bewust' gedaan zeg maar voor het geslacht (voor zover dit mogelijk is dan) Als je begrijpt wat ik bedoel.
ik snap ook wel dat je het leuk zou vinden om een meisje erbij te krijgen en snap die rare reacties niet, als een man zegt dat ie graag een jongen wilt begrijpt iedereen dat want dat wil toch elke man.. Maar als een vrouw zegt wat ze graag wilt springt iedreen zo hoog. Mij maakte het absoluut niet uit wat ik kreeg mijn man zou een jongentje wel leuk vinden zei die altijd zelfs na 4mk's zei die dat nog so what iedreen mag dat toch zelf weten. En als we wel een meid hadden gekregen had ie er net zoveel van gehouden dat weet ik zeker, want we hebben 2nichies kinderen van zijn zus en daar zijn we bijna net zo gek mee als onse eigen zoon toen de eerste geboren werdt van zijn zus was dat het belangrijkste meisje in mijn mans leven haha helemaal verliefd was ie hihi dus als we een meisje hadden gekregen ipv een zoon had dat helemaal goed gekomen hoor haha. Als we ooit nog een 2de mogen krijgen dan lijkt mij een meisje ook wel leuk maar een broertje voor me zoontje ook wel weer dus ja.... Het maakt me dus weer niet uit we zien wel wat we krijgen als het ons nog gegund is. Ik hoop dat jullie ooit een meisje mogen krijgen!! En anders weet ik zeker dat je net zo gelukkig bent met weer een jongentje. Mischien toch proberen met die ovu testen, maar of het helpt weet nooit iemand het is 50 50 dus alles wat ze onderzoeken kunnen ze toch nooit van zeggen als je dit niet had gedaan had je zeker weten een jongen gehad dat weten ze gewoon niet dus jah de natuur beslist uiteindelijk. Veel succes met proberen!
Letterlijke antwoorden op de vraag van ts. Bij adoptie uit China maak je grote kans, daar willen ze de meisjes toch niet of bij de plastisch chirurg. Tja ook ik vraag me af waarom geslacht belangrijk is.
Ik vind dat op zo'n vraag altijd belachelijk gereageerd wordt.. je wilt graag weten of er tips zijn, maar er ontstaan alleen maar discussies en je hebt nog geen tips gekregen!! Meiden blijf weg hier als jullie niet tegen zo'n onderwerpen kunnen, wat heeft TS aan zulke reacties?? Ik snap je vraag wel en denk dat je veel aan deze link hebt.. Ik heb deze gevonden op internet (speciaal voor jou opgezocht): Forum onderwerp - Hoe krijg ik een meisje, ben zeer benieuwd!!!! Hier praten alleen maar meiden met elkaar die ervaringen delen en elkaar tips geven, geen discussies dus (zo moest eigenlijk hier ook gereageerd kunnen worden.. jammer) Veel succes Liefs Puella
ontopic: Het hangt volledig van de man af wat voor geslacht de baby zal hebben. Het blijkt erfelijk te zijn hoeveel mannelijke of vrouwelijke zaadcellen een man heeft. Je kunt dus kijken naar het gezin waar je man uitkomt (mits hij niet enig kind is) of je een grotere kans hebt op een jongen of een meisje. Wat hier van waar is, tja dat weet ik ook niet.
Wij hebben er niets voor gedaan of gelaten, maar hebben onze zoon wel verwekt op de dag van de eisprong. Ik geloof dus wel in de 'snelle jongens/trage meisjes-theorie' Tis overigens niet alleen dat jongenszaadjes sneller/meisjeszaadjes langzamer zijn, het is blijkbaar ook zo dat meisjeszaadjes langer leven. Die combi zorgt ervoor dat je meer kans hebt op een meisje als je voor de eisprong vrijt. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken, hoor! Spannend! Wij hebben het zoals gezegd niet expres gedaan, maar toen ik eenmaal zwanger was had ik wel een enorme voorkeur, hoor! Ken dat gevoel dus zeker. Gelukkig kreeg ik 'mijn zin', haha!