Hoe krijg ik een mooie platte buik....?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    idd handige link
    ga het eens uitproberen ;)

2. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Ik heb 2 kids waarvan de jongste 7 maanden is. Ik was bij beide 20 kilo aangekomen! Toen ik bevallen was van mijn eerste was het gelijk weer af.. en had ik mijn platte buikje weer terug.. Maar bij mijn zoontje zat het me toch niet lekker.. andere vonden dat ik me aanstelde maar ik voelde me er niet fijn bij! Hij hing niet ofzo maar ik had echt zo'n blubberbuikje.. Toen hij 4 maanden was ging ik 4 keer per week sporte en lette ik op me voeding. Nu is mijn buik nog platter dan na mijn eerste bevalling en probeer ik het ook zo te houden. Vroeger kon ik eten wat ik wilde maar ik merk dat ik nu sneller aankom!

Waar een wil is, is een weg!

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik had voor m'n zwangerschap een behoorlijk platte buik. Ik was als tiener altijd wel iets aan de zware kant, woog 75 kg maar in 8 jaar tijd is dat naar 70 kg gegaan. Hoe het komt dat mijn buik zo plat was, weet ik niet. Ik denk een deel genen en een deel gewoon strakke sterke buikspieren waar ik niets voor hoefte te doen. Luxe dus! Nu heb ik wel een flubberbuikje en wat ik daar aan ga doen? Buikspieroefeningen en als een gek die laatste 5,5 kg eraf zien te krijgen. Ik hoef geen model te worden, maar vind het wel gezond om op mijn oude gewicht terug te komen.
    Trouwens, maak het je niet te moeilijk met bewegen. Je huishouden doen is bewegen, maar moet je eens kijken hoe moe je wordt van ff stoeien met je vriend/man ;)

Nog een tip van me, ben je natuurlijk vrij in om te doen wat je er mee wilt. Ik ben op een gegeven moment fulltime vegetarisch gaan eten en viel daar maar liefst 3kg vanaf zonder er verder bij te sporten of extra op mijn eetpatroon te letten.

4. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

omdat je moeder bent hoef je nog niet genoegen te nemen met een dikke buik.. ze zegt dat ze er last van heeft dus tevreden is ze niet..

gewoon wat beter op je voeding letten en veel bewegen.. dan moet het goedkomen.. succes!

5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Wat ik doe om een strak en fit lichaam te krijgen/houden is me houden aan 3 hoofdmaaltijden. Ontbijt, lunch en avondmaaltijd en gezonde tussendoortjes gebruiken.
    Ik ben in januari weer hiermee begonnen, want ik ben in de afgelopen 2 (vreet)maanden 3 kilo aangekomen. En dat gaat ook allemaal op mijn heupen zitten. Erg irritant die zwembanden over mijn broek.

Nog een tip: Hardlopen! 2 á 3 keer in de week is het beste. Dat hoeven geen lange stukken te zijn en het hoeft ook niet hard te gaan. De truc is namelijk dat hoe langzamer je jogt hoe meer je lichaam aan vetverbranding doet. Als je harder loopt dan werkt je lichaam meer aan uithoudingsvermogen.

Goede hardloopschema's vind je op onder deze link:
    http://www.myasics.nl/nl/about-us/start ... h30ck29522

6. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Doe net als ik, ik was na de zwangerschap gewoon terug naar mijn maatje 36, alleen had ik wel een blubberbuikje, ik heb daarna liposuctie gedaan(en mijn buik is zelfs nog platter als het voor de zwangerschap was)
    Ik moet zeggen dat door mijn meds-gebruik ik sowieso wel voller ben geworden maar niet mijn buik ;)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Amanthis: dan nog liever een buik dan liposuctie. Mijn lijf is gezond genoeg dus geen operatie oid. Ik zou graag een plattere buik willen maar dan wel op eigen kracht en anders maar niet.

Ik keur het absuluut NIET niet af hoor. Iedereen moet dan wat hij/zij zelf wil. Maar mijn manier is het niet.

8. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb er ook wat voor moeten doen hoor, je moet sowieso afvallen en trainen en ruim 6 weken een strakke body aan en daarna zie je resultaat.

Maar ik zeg niet dat iedereen dat moet doen, ik heb het gedaan en zou het zo weer doen.

iedereen zijn of haar keus, daarom is het zo fijn dat alle mensen anders zijn ;)

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als we allemaal hetzelfde zouden zijn zou het hier heel saai zijn. ;)

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    psies ;)

Deel Deze Pagina