Heeey dame's! Met deze hitte is het natuurlijk heerlijk voor onze kleintjes om wat verkoelends te krijgen. Ijsjes vind ik niet zo'n strak plan, en daarbij komt dat Nathan dat nog niet zelf kan vasthouden. Dus ben ik vanmiddag een stuk komkommer gaan raspen en heb ik die in de vriezer voor een half uurtje gezet. Met als resultaat, komkommerijs Nathan vond het héérlijk. Lekker koud en gezond. Hij had het bakje zo leeg. Wat geven jullie deze dagen aan de kleintjes om af te koelen?
Jarissa likt mee van mama's waterijs. Maar dat vindt ze niet bijzonder lekker. Ze is wel gek op softijs. Verder eigenlijk alleen maar meer drinken. Vind je komkommeridee echt geweldig!
Ja hier is dr ook 1 gek op ijs. Hij krijg af en toe wel een likje, of het stokje. En hij krijgt tussendoor ook roosvicee. Normaal gesproken krijgt hij thee maar vind het nu te warm daarvoor.
Wat een geweldig idee van die komkommer! Je kunt ook wat diksap/roosvicee in van die ijsjesvormpjes doen en invriezen. Dan doe je heel veel water en een paar drupjes smaak en heb je heerlijk gezonde ijsjes! @astrid; je kunt ook gewoon thee even in de koelkast of vriezer zetten en dat geven. Misschien vind hij het wel erg lekker als het koud is.
Ja die ijsjesvormpjes moet ik nog halen. Maar ik ben te lam en te beroerd om met dit weer boodschappen te gaan doen....
ipv van een fruithapje heb ik haar gisteren Frutapura gegeven uit de vriezer.ik steek een plastic lepel in het dekseltje en dat zo heeft ze der ijgen fruitijsje. Ook watermeloen uit de koelkast in stukjes vind ze heerlijk verder een lekker sapje zoals roosvicee
Volgens mij kan een ijsje helemaal niet zoveel kwaad hoor. Sofie kreeg zondag een raketje van iemand. Was het er niet zo mee eens maar durfde er eigenlijk ook niks van te zeggen. En wilde voor 1 keer ook niet zo moeilijk doen. Ze vond het heerlijk trouwens
Nee idd, zo'n raketje maakt me ook niet zoveel uit hoor. Maar het gaat er mij er meer om dat het met dit weer dagelijks is. Ik maak zelf de fruithapjes, en ik denk dat ik die ook maar eens in de vriezer ga zetten.
Ik doe de fruithapjes die ik zelf maak ook in ijsblokjesvormpjes met stokjes in de vriezer, of ik steek een stokje in z'n danoontje en vries het in, als toetje. Verder water, fruit, diksap.
Wel een goed idee van die zelfgemaakte ijsjes! Maar hoe eten ze het dan de kleintjes? Houden ze zelf dan die stokjes vast? Of geven julie gewoon zo'n blokje om te sabbelen? Maar dan is het toch te koud om vast te houden?!
Goed idee van die komkommer. Toevallig kreeg ik gisteren van een vriend vier komkommers uit zijn tuin en ik dacht: wat kan ik er allemaal mee doen. Maar ik ga zo meteen aan de slag