goedendag dames, mijn man moet eigenlijk gaan starten met chemo maar het leuke griepvirus woont weer in huis hij heeft elke keer 37.5 - 38.8. iemand ervaring mee of dan de chemo überhaupt wel start als je ziek bent.. We kunnen morgen pas bellen om te vragen hoe en wat. alvast bedankt
He bah.. Wat vervelend voor jullie. Hoogstwaarschijnlijk zal er niet gestart worden met chemo bij koorts. Heb je geen telefoonnummer gekregen die je kunt bellen in geval van spoedzaken in het weekend? Dan kun je het alvast even checken en doorgeven. En anders morgenochtend vroeg direct bellen om het door te geven. Ik weet niet wat voor kuur je man moet krijgen maar als het een infuus is dan is zijn kuur nog niet gemaakt. Dit ivm houdbaarheid. Daarom belangrijk om het op tijd door te geven omdat het anders moet worden weggegooid. Sterkte en beterschap!
met je eigenlijke vraag kan ik je niet helpen. Maar vervelend om te horen dat het nodig is, en heel veel sterkte en beterschap voor je man.
Op internet is het niet zo snel te vinden, maar als je dit leest; Toon onderwerp - Grieperig en koorts tijdens chemo | jonge vrouwen met borstkanker Dan schijnen ze geen risico te nemen.
Heftig dat je man ziek is en chemo's moet. En vervelend dat er dan een griep tussendoor komt. Ik vind het wel vreemd als je niet kan bellen op zondag. Er moet toch vast wel een speciaal nummer zijn? Sterkte!
Wat erg om te horen, toetje! Sterkte! Ik zou inderdaad vandaag even het ziekenhuis bellen, gewoon het algemene nummer, dan weten die vast wel bij wie je moet zijn.
Als hij koorts heeft starten ze in principe niet tenzij het uitstellen van de behandeling schadelijker wordt geacht dan het risico van extra ziek worden door te starten met chemo. Dus uiteindelijk zal je echt moeten horen van de behandelaar wat hij verstandig acht, maar ze doen het liever niet starten met koorts. Veel sterkte met de behandeling voor jullie
Ik weet van mijn ouders dat er absoluut niet gestart werd met chemo zodra er koorts aanwezig was. Tenzij het inderdaad gevaarlijker is om te wachten met chemo. Wil jullie wel onwijs veel sterkte en kracht wensen.
Ik wil jullie als eeste heel veel sterkte en kracht toe wensen. Bij mijn moeder werd er niet gestart met chemo als ze koorts had, ook werd er niet gestart als er bepaalde symptomen had van bepaalde ziektes. Haar was dit overigens van te voren al uitgelegd en zelfs in een brief meegegeven zodat ze dit altijd konden controleren, ook had ze een brief waarin stond met welke klachten ze contact op moest nemen na de chemo. Hebben jullie niet een soortgelijk iets meegekregen?
hmm dan is ons vermoeden wel juist denk ik. aangezien hij nog geen chemo heeft gehad vinden we griepverschijnselen niet zo dus danig dat het spoed is. als het goed is krijgt hij een bep kuur (weet het niet 100% zeker) zo hopelijk meer kuren te voorkomen anders moet hij nog 4 kuren ondergaan. morgenvroeg bellen we ze direct maar veel info hebben we niet gehad. alles ligt aan zijn bloeduitslagen mochten die weer afwijken word er weer een andere plan van aanpak gedaan. het is wel geneesbaar in ieder geval alleen de weg er naar toe is nog een beetje onduidelijk. weten jullie toevallig ik kreeg te horen dat er geen kinderen dan op bezoek mogen komen hoe dat zit of dit ook echt zo is? dankjewel voor alle lieve reacties!.
Allereerst heel veel sterkte gewenst. Mijn moeder kreeg geen chemo als ze ziek zou zijn of koorts zou hebben. Ook moest ze inderdaad oppassen met kinderen. Die mochten niet op hetzelfde toilet na een chemokuur, want het is toch gif dat gebruikt wordt. Volgens mij duurde dat een paar dagen en dan was er niets meer aan de hand tot de volgende kuur.
maar mogen ze wel bij papa op bezoek in het ziekenhuis het is anders wel lang dat ze papa niet kunnen zien.
Mijn man heeft 3 jaar geleden chemo gehad. Maar kwam ,s middags gewoon weer thuis en daar was mijn dochter dan ook . Inderdaad uitkijken met toilet gebruik. Uitkijken met zieke mensen. Maar als je koorts heb , mag je geen chemo
Vreemd dat de artsen dit niet allemaal met jullie besproken hebben van te oren eigenlijk. Hier ging ik dezelfde dag nog naar huis, dus had gewoon contact met de kids. Wel moest ik na een toiletbezoek twee keer doortrekken. Ook at en dronk ik niet uit hetzelfde glas/ bord als hun.