Hoe krijg ik groente/fruit vlekken uit haar kleertjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara1978, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christina

christina Niet meer actief

ariel waspoeder en in combinatie met een oxipoeder gewoon van een huismerk van Dirk of AH en ik krijg alle vlekken eruit. Ik was altijd op 40 graden. Zet eigelijk weinig in een emmer om te laten weken. Alleen als t heel vies is, maar dan ook in t extreme.

2. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Shout werkt ook goed...

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Bananenvlekken, daar heb ik voorlopig nog niet mee te maken. Maar grote spuugvlekken en een vies poeprompertje doe ik als volgt:
    Even omspoelen onder de warme kraan zodat er ergste eruit is. Dan laat ik het drogen en met de eerst volgende was doe ik er Ecover vlekkenspul op. Is heel handig; er zit een borsteltje aan waarmee je het vlekkenspul er zo inwrijft. Dan zie je de vlek al ietsje meer vervagen en dan gewoon mee met de was; zo heet mogelijk. Rompers doe ik op 60 graden.

Soms is de vlek zo groot dat ik het een nacht in de week laat staan, uitspoel en dan met vlekkenspul erop was.

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Hallo allemaal,

wat een reacties weer, super!

Ik heb een fles witte Glorix gekocht en de vlekken zijn wel een stuk minder geworden maar helaas nog niet helemaal verdwenen. Ik ga de behandeling nog een keertje herhalen.
    Misschien komt het omdat het vrij 'oude' vlekken zijn dus dan zit het echt in de kleding.
    Ik heb papa de opdracht gegeven om beter op te letten of er vlekken in haar kleertjes zitten en hij moet ook de bruine 'pitjes' uit de bananen halen, maar ja, of hij dit ook doet?

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Gewoon een slabbetje om doen en lange mouwen opstropen, dat werkt het beste, dus minder vies op de kleding.

Suc6!

Deel Deze Pagina