nu begint sinds vandaag ook zijn oogje! komt heel veel slijm uit (wittig, licht groen *sorry*) nu maak ik het steeds schoon met af gekoels gekookt water en een schoon doekje, maar zijn er nog meer dingen die ik kan doen? groetjes sim
Zielig he... Louise heeft het ook gehad, je kunt er niet zo heel veel tegen doen. Voor de verkoudheid gewoon doorgesneden ui, luuf en neusspray. Tegen het ontstoken oogje is het enige wat je nu al doet. Ik denk dat als het lang aanhoudt je even naar de ha moet bellen, misschien geven ze er dan wel druppeltjes ofzo voor. Louise was er gelukkig met een dag of 3 weer helemaal vanaf. Veel beterschap voor je kleine man!
Sim, bekend iets! Ons zoontje had een paar dagen last van zijn ogen een paar maanden geleden. Wat jij nu doet is goed! Het gaat vanzelf over. Als je je ongerust maakt, moet je even langs de huisarts! Maar waarschijnlijk komt het met jouw goede zorg vast goed Sterkte!
Onze kleine heeft het ook weer eens. Verkouden en het snot loopt zowel uit haar neus als haar ogen. Met afgekookt water schoonmaken, neusspray en luf helpt bij ons het beste. Al duurt het soms wel wat lang.. en het ziet er zo zielig uit. gr. Naja
Wij hebben hier nu precies hetzelfde.... Balen he? Als het nog lang aan houdt gaan wij even naar de dokter hoor, want ze hoest haar longen uit haar lijf en ik heb zo met haar te doen en ze is nog maar zo klein... Maar goed schoon houden idd!
bedankt voor de antwoorden! ik ga gewoon nog even door met het gekookt water dan. het ziet er inderdaad zielig uit. heb net ook nog wat luuf op zijn ruggetje gesmeerd. klopt het dat het dan ook meer traant zo'n oogje?
Ja, Robin heeft ook eens zo'n 'snotoog' gehad, traande ook veel. Schoon gemaakt met gekookt water en was na 1 of 2 dagen weer helemaal weg.