innesteling na 6 dagen overtijd??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moedertje3, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    Dag dames, ik heb een vraagje.

Ik heb altijd een cyclus van tussen de 30 en 32 en nooit langer. Ik zou dus rond 9 a 10 maart ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurd. Gisternacht verloor ik een sliert met bloed erdoorheen. Ik dacht dat ik een late menstruatie zou krijgen. Vandaag verga ik van de buikkrampen en lage rugpijn:(, bloed is wel beetje meer geworden maar niet zoveel als een menstruatie, alleen tijdens het vegen veeg ik zeg maar rood bloed en op mijn maand verbandje zit maar een klein beetje (lekker al die details:p, sorry).

zou dit als nog een erg late innesteling kunnen zijn? Ik ben al moeder maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt, meestal kreeg ik voor mijn NOD al de innesteling.

OJA, ik heb al 3 keer getest (laatste test was zaterdagochtend) allemaal negatief.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vrees dat dit gewoon het begin zal zijn van je menstruatie en dat het nog wel door zal breken. Ook gezien je 3 negatieve testen. Je hebt dan helaas gewoon een langere cyclus.

Innesteling vind 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Langer doet het eitje er eigenlijk niet over. Innesteling vindt voor of uiterlijk op je NOD plaats.
    Dan zou je al een zeer late eisprong moeten hebben gehad.

Deel Deze Pagina